Hanne og Jo Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Min permisjon er snart slutt og pappaen skal ha sin. Vi ønsker å søke om utsetting av hans permisjon.Dvs at jeg tar ulønnetpermisjon ett par mnd før han tar permisjon. Er det noen som vet om det går ann, eller må pappaen ta sine 6 mnd rett etter mammas perm?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Den kan utsettes pga ulønnet perm eller ferie. Ta kontakt med NAV.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 tror pappa perm må taes før barnet er 2 eller 3 år
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Pappan må ta ut sin permisjon før barnet fyller tre år, men ellers kan han utsette og ta den ut akkurat som han vil. På NAV har de et eget skjema dere må fylle ut for å utsette pappaperm... Mannen min må også utsette littegranne, vi fikk dette skjemaet på NAV pluss at han måtte ha skriftlig fra arbeidsgiver at han jobbet 100% i perioden fra min permisjon var over til han skulle ta ut sin. Jeg mener de sa at jeg også måtte jobbe den peioden han vil utsette, men det er jeg ikke helt sikker på, beit meg ikke så mye merke i det fordi jeg skal jobbe mens mini er hos mommo de ukene frem til pappaperm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå