Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper DU koser deg på FEST med ny KJOLE og UNGA parkert bort så du kan DREKKA og SPY. HURRA!

;-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ære være dem med et aktivt sosialt liv. Jeg er ikke misunnelig. Ikke du heller, antar jeg? :-)

Skrevet

så godt det ikke er misunnelige jenter her....

for hvem trenger vel et sosialt liv?

slenger meg på listen over de som ikke er missunnelige

Skrevet

Neida, jeg er faktisk ikke det. -Men kun fordi jeg har penger til ny kjole (pluss sko og frisørtime), og planer for neste helg, pluss billetter til raske menn om bare få uker.

Dessuten har jeg avtale med gubben om baileys & kos så snart all privatsjåfør-foreldrevirksomhet er omme;-DDD -Litt mer min stil, gammal som jeg er;-DDD

Skrevet

Høres deilig ut.

Jeg er alene hjemme. Og jeg mener ALENE hjemme. Ikke ti ville hester kunne dratt meg ut på fest i kveld. Husker ikke sist jeg har helt ALENE hjemme.

Skrevet

hva vil det si å være helt alene ?

husker ikke jeg ....

Skrevet

DET hørtes helt skjønt ut!!! Faktisk.

Drømmer om ei hytte i ei fjellside uten vei.

Skrevet

Jeg hadde også glemt hva og hvordan det var. Ikke for å være frekk, men jeg fatter egentlig ikke hvorfor jeg sitter her inne med dere når jeg er hjemme alene og det er så mye jeg kunne gjort. Blir helt handlingslammet, jo :-)

Skrevet

Der har jeg (nesten) nettopp vært. Kom derfra i dag. Det er sterkt overvurdert.

Skrevet

-Men, var du der aleeene???

-Glemte jeg å nevne at den jeg drømmer om har strøm, vann, oppvaskmaskin og et usedvanlig velutstyrt barskap?

-Og er garantert fritt for "velmenende" naboer;-D

Skrevet

Det var jeg og junior. Barskapet manglet (som seg hør og bør i den sammenhengen, men alt det andre var på plass).

Skrevet

Nei nei nei. Tabbe nr. én.

-Skal man på hytta med småfolk, må man ha FLERE store, og helst flere små også, så de kan underholde hverandre, gjerne med uante mengder underholdning, spill, gakkakker, ski, baller, flytevester... Men helst sovende i et stabbur borti lia, så de voksne kan snuse litt på nevnte velutstyrte...

-Men det JEG drømmer om, er ei hytte ALEINE.

Skrevet

Hva skal man vel med et aktivt sosialt liv når man heller kan sitte hjemme å beundre Marianne Aulies siste sprell..?

Skrevet

Jeg har en tendens til å bli mørkredd alene. Kanskje vi kunne leie hver vår hytte rett ved siden av hverandre, så kunne vi være alene sammen?

Skrevet

Så sant, så sant. Jeg så det ikke, men regner ikke med at jeg har gått glipp av noe særlig.

Skrevet

Har heller ikke sett det? Har hun malt de kara, eller???

Skrevet

Mørkeredd? -Men der er jo elektrisitet;-) -Ingenting å være redd for.

Alene sammen er jeg rævva dårlig på. Jeg er jo ei skravlebøtte, hadde nok ikke klart å holde snavla.

Skrevet

Ja, inne i hytta, ja. Utenfor var det bekmørkt, ikke så mye som et gatelys en gang. Da er det kult å gå rundt huset om kvelden for å finne sikringsboksen

Skrevet

Huff da. OK, neste gang får du ta med en sterk og barsk en. De pleier å like damer som trenger dem.

-Ellers er jeg lite redd for mørket, så jeg melder meg frivillig til sikringsboks i mørket om vi tar en jenta-hytte-fylle-fest!!!

Skrevet

Å jada, koste meg veldig! Og ikke spydde jeg og hue er brukelig, selv om jeg er jævlig sur for søndagsavisa er ikke kommet og for en enda gangs skyld skulle jeg få lese avis i fred og være langsom en søndag med unga borte.

Forøvrig - drikker man bare ren champagne eller champisbaserte saker så tror jeg formen blir helt ypperlig dagen etter, ikke at jeg erfarer akkurat det veldig ofte, men har vært på et par genuine champagnefyll, og dagen etter har man faktisk ikke trang badehette i det hele tatt.

Skrevet

Min farmor (en meget pen frue fra en ærverdig gammel familie) sa alltid at man aldri ble ordentlig fyllesyk på champagne. Dagen derpå var det i følge henne bare å riste litt på hodet, og vips var man lystig, sprudlende og euforisk igjen.

Jeg ser du har empiri som understøtter dette.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Definitivt velutprøvd. Om jeg ikke er HELT euforisk så skylder jeg på kvalitetsreformen.

Så det var mørkt men bra på hytta?

Skrevet

Neida. Men hun rente rundt på en holme i blanke kroppsmalingen og pælmet malerier verdt 4 mill på bålet. Nå var det hennes egen produksjon det dreide seg om, så hvordan kalaset kunne verdsettes til 4 mill er meg en gåte... Ble det noe Baileys på deg, eller? :-)

Skrevet

Veldig bra, bortsett fra mørket. Fint og klart vær, og forholdsvis varmt med tanke på årstiden. Så det var lutter glede for både store og små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...