Gå til innhold

Tråd om tester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Siden jeg er ganske ny her inne,lurte jeg på hvilke tester dere anbefaler? Hvem er enklest å lese av? Samt hvordan ligger de an i pris? Og selvfølgelig- er det nogenlunde til å stole på?

Jeg veit at mange her inne har testet negativt mange ganger, men det er jo også de som har teste positivt.. Vil gjerne høre uansett jeg.

Lurer også litt på forskjellen på digitale og de andre? Hva anbefaler dere???

Det er veldig mulig TR dukker opp innen jeg har IKM, eller før jeg kommer så langt at jeg skal teste, men synes det kan være nyttig å høre litt hva dere mener likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler ikke quick respons, hvertfall ikke rett før eller på IKM.. cb er vel den beste, men også forholdsvis dyr i forhold til andre..

Skrevet

Takk for tilbakemelding :)

Tenker du vanlig cb eller digital? Har hørt så mange som sverger til digitale tester, så tenkte jeg mått høre litt..

Fersk og ganske uerfaren på området gitt :)

Skrevet

Dytter den opp igjen :) Håper på flere svar ;)

Skrevet

Jeg kjører på med stav-tester fra billigtester samt CB som back-up.. :)

Om man skal kjøpe CB på apoteket blir man jo ruinert, så jeg anbefaler deg å kjøpe på nett!

Skrevet

Takk for tipset!!!

Føler du at de er pålitelige??

Hvor bestiller du på nett da??

Skrevet

Glemte et spørsmål;

er det merker dere anbefaler og ikke anbefaler??

Skrevet

Ja jeg føler de er pålitelige! Det er lett og få skyggestrek på de, så jeg anbefaler deg og kaste de umiddelbart!! Mine har nemlig ved flere anledninger blitt positive etter at tidsfristen har gått ut!!!

Men du kan gå inn på www.billige-tester.no så kan du jo se litt selv.

CB er billigere her enn på apoteket den også!

Og en ting til..

På Allianse Apotek er det nå tilbud på Gravid Vitamin!! 30% avslag så de koster bare noen og 60 kr. Løp og kjøp!

Skrevet

Takk for gode tips :)

Da blir det en titt innom de sidene ja. Viss jeg skulle få bruk for test da, er litt avventende.. Tør ikke håpe på at det skal funke jeg da.

Hva er Gravid Vitamin? Dersom man blir gravid eller? Litt blank jeg gitt...

Skrevet

Gravid Vitamin er et multivitamin spesielt beregnet for gravide, som bl. a inneholder anbefalt dose folat.

De anbefaler alle og begynne med folat FØR de blir gravide. Dette reduserer sjansen for både ryggmargsbrokk og leppe/gane-spalte.

Anbefaler deg og begynne på noe lignende, så gir du babyen i magen de beste forutsetningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...