Hot Midget ! Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Fikk de i posten for noen dager siden..Tøffe å se på..MEN halloooo så klumpete og TUNGE! 500 kr..Jadda.... Snuppa likte dem da, nekta å ta dem av seg, så har tydelig vært gode;) Jeg tenker nå at hva skulle jeg med sko som tåler 40 minusgrader, bor ikke direkte i nordnorge for å si det sånn..Hehe... Menmen..Blir nok flotte å trø i snøen med de;p
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 De er da ikke så tunge? Jenta vår (som ble tre år i sommer) brukte sine i fjor vinter hun. Funka fint det.......
solstråle69 Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Så rart - kjøpte til snuppa i forrige uke, måtte gå å kjenne på de - er ikke klumpete og tunge de? Betalte kr. 399 for dem, Euro Sko har kjørt tilbud på de nå.
*babymoon* Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan kan kjøpe slike DYRE sko til barnet ditt, du burde skamme deg hahaha, og hvis de er så frykelig tunge, da burde du kanskje ikke ha kjøpt i det hele tatt. Jeg skjønner meg ikke på slike som dem KØDDDDDDDDDA:D LOL
Hot Midget ! Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Oki..Sikkert bare vi som var "heldige" da.. www.barnogleker.no (de rosa og gråe) ;p
Hot Midget ! Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 Haha...Tosken;p Stikk å leg på motorveien;p;p
*babymoon* Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Okeeeeei, men då vil ha masse sukker etterpå, og ein kaga, og litt gele:) men du, e det sje litt farlig å leka på motorveien, ka om eg blir påkjørt og dør? KA då som skjer, dør eg bare då? eller skjer det någe mer? Får eg adrenalin av å dø? Må me snakka om døden? Kor e eg, kem e eg? og koffer svare eg på dette innlegget?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Har hatt Sorell til eldstejenta 2 vintre før-første vinteren var hun 2 år, dette blir tredje vinteren, de finnes da ikke tunge i det hele tatt. Ikke er de klumpete heller. Men vi har de som holder ned til -25 vi da. Er det de kamuflasje skoene du har kjøpt? Vurderte dem jeg også,men fant ut det trenger vi ikke.. Er ikke ute uansett om det er så kaldt som -40 hehe..
Hot Midget ! Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 hahahahahahahah, du E fager fjerne og du;p Hoho..Kosa deg me mad;p Eg har 3 bjørner i komfyren *aaaah*
Hot Midget ! Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2007 Nei det VAR liksom det;) Ser ut som månesko...Holdt på å le meg ihjel når hun trødde rundt på dem....Men hva er vits å sende dem tilbake? 200 i porto liksom..Hun får bare ha dem;) Likte dem jo selv..Hehe.Selvom mammaen ville hatt nye Vikingstøvletter til henne heller;)
11anonym Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hadde sorell sko til barna ifjor vinter, var veldig fornøyd. Kommer til å kjøpe disse i år også.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Synes de er kjempe fine jeg, ikke tunge i det hele tatt..
*babymoon* Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 De skoene har faktisk eg brukt på mine barn i to år nå, og de e skikkelig tunge, men barnå ser ud te å lika seg me de, tyngdekraften e kanskje litt anderledes for de, men eg like måneskoene..ingen klager her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå