Gå til innhold

Prikker på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 16 mnd fikk igår kveld (eller - jeg så det igår kveld før badet) en samling prikker på magen og litt oppover mot brystet. De er røde, og noen med små "forhøyninger" eller hva ejg skal si. Har ikke sett noen flere andre steder så langt, annet enn et par på kneet. Men det kan jo være noe annet.

Kan det være starten på en barnesykdom, eller er det bare irriasjon fra et eller annet? Hvordan ser røde hunder, vannkopper p.l.ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannkopper ser litt ut som den beskrivelsen, men det gjør nikkelutslett også...(hvertfall mitt...) Har knapper/glidelås vært i direkte kontakt med magen?

Skrevet

jeg tenkte på vankopper med en gang!

det ser ut som kviser som etterhvert vil væske (er da de er smittsomme) og vil tørke ut til slutt!

Skrevet

Nei, har ikke vært i kontakt med noe sånt. Hatt på myk body som hun har brukt masse før, så kan ikke være den. Ikke noe nytt vaskemiddel heller..

Men vil ikke evt vankopper spre seg mere? Har kommet et par til litt høyere opp siden igår, men hun virker ikke syk, har ikke feber og det plager henne ikke noe særlig tror jeg. Dvs hun har vært litt "klengete" siden torsdag, men ikke annet enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...