Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Var der i fjor....på Djerba. Hadde babyen i magen da:) Men likte meg ikke der i det hele tatt, så min anbefaling er å styre unna. Drepende varmt, grådige uhøflige kelnere, og laaaangt til noen mikroskopiske butikker med et elendig utvalg.....Puh....endelig fikk jeg sagt hva jeg mente om den plassen.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Man kan reise hvorsomhelst med baby, men man må alltid forberede seg mye mer når man har de med:) husk vannkoker, flasker (til vann selv om du kanskje ammer) sterilisator, hotel med aircondition...SOm jeg kommer på i farta hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ville hverken reist dit med eller uten baby! Helt forferdelig land. Innpåslitne, ufordragelige selgere og kelnere. Så ikke særlig mange små barn da vi var der og ikke så jeg tilrettelegging for dem heller. Nei da ville jeg heller valgt kanariøyene f.eks. Barnevennlig og tryggere. Det medisinske tilbudet i Tunisia ville jeg IKKE vært trygg på... Ikke gøy om barnet skulle bli syk og en trengte hjelp. Men dette er nå min mening...
krabbe Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har bare positivt å si om Tunisia, så det kommer nok veldig an på hvor man drar og når man drar dit. Vi var der utenom høysesongen, så det var ikke så altfor varmt, og heller ikke samme trykket fra selgerne som det er i høysesongen. Vi gikk stort sett i fred, bortsett fra da vi rota oss inn i medinaen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 ville ikke reist dit med baby. Var der uten baby, og da tenkte jeg at hit vil jeg ikke reise med barn. Kjipt sted, og "gale" folk.
Circe Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Har vært der 2 ganger, og sitter med 2 forskjellige opplevelser. Var en gang i Hammamet, og en gang i Sousse. Likte meg godt i Hammamet. Rolig sted. Lå på ett hotell litt utenfor byen. Men mannfolka er litt innpåslitne. Så i Sousse, så var det litt mer stress.Men da hadde vi hotell midt i byen. Likte meg ikke så godt da. Men når vi var i Sousse så ble både jeg og sønnen min syke. Det kom en lege på rommet til oss. Fikk medisin. Alt gikk bra. Legen var veldig trivelig. Har ikke opplevd frekke kelnere. De er nok litt mer frampå, og flørtete. Men ikke mer enn det. Og det er ett stoooort kjøpepress i basarene osv.. Men jeg hadde nok valgt en litt rolig by, og så hadde jeg passet på å få ett godt hotell. Der har de gjerne det slik at man ikke blir forstyrret på strendene osv..
sofi 81 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for svar. Tenkte kanskje å reise dit istedet for kanariøyene p.gr.a kortere flytur. Skal ringe helsestasjon og høre hva de sier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå