Gå til innhold

Hjemme igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme nå på permisjon,med telefonkontakt til avdelingen,og avtale om at jeg kommer inn i natt om jeg blir verre. Men_jeg_vil_ikke... :(

Smertene har avtatt noe.Og jeg klarer å fungere litt igjen :)

De er ikke riktig sikre på hva det er,men mest sansynlig en kombinasjon av bivirkninger og spente muskler. Har fått ødem/væskeansamling i pannen over øynene. De vurderer å ta en CT om det ikke er borte imorgen.

Nevrologteamet skal på mandag diskutere hva vi gjør videre.Trolig begynner jeg på"n igjen med sprøytene på tirsdag om alt har roet seg,og ser hva som skjer med hodet da :)

Rikshospitalet og de som jobber der,mine erfaringer ihvertfall ...er helt fantastiske! Jeg føler meg trygg.

For de som lurer og ikke vet...så er det ingen hemmelighet at jeg fikk påvist MS for litt over 2 år siden.Det kom brått og brutalt.Den er stabil,og har vært det lenge.Jeg er"frisk" og Copaxone har jeg nå begynt på, for å kunne få holde lenger. Så vet dere det ;)

Nå har jeg spist lasagne,kost med lillegutt og skal snart ta en lang og varm dusj og kose meg i sofaen og prøve å glemme vondten :)

Ballonger er hengt opp,muffins og sjokoladekake pyntet...og resten tar vi senere ;)

I morgen kommer Adrians faddere med familier på lunch...

Selve dagen er mandag,og da blir vi 15 til middag...og før det, skal bløtkake lages og sjokoladekake-tog lages.

Det skal mye til før jeg legger meg ned og ikke gjennomfører noe for barna mine. Bursdag er jo så gøy!!

Er flink til å hvile,gjøre litt av gangen nå,og kose meg masse når jeg kan :))

Ballonger er forresten skikkelig skummelt....og hodekål kalles nå også for ÆPLE :) Lille vennen min...¤SMELT¤

Tusen takk jenter...for god bedring hilsner og klemmer...har trengt dem skikkelig idag! Og trenger xxxx for at jeg kan få sove hjemme i natt :))

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare innom etter bytur med venninner og se hvordan du har det!!

Håper dagen i morgen blir bedre for deg og at dere kan feire Adrian slik dere hadde planlagt:-)

Tenk ballonger og sjokoladetog, artig for en liten krabat!

Sender deg en DIGER BAMSEKLEM og håper formen stiger i dagene fremover!

Du er beintøff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff, stakkars deg! Fint at du er hjemme igjen og at du kan komme tilbake til sykehuset hvis det blir behov for det. Godt at du opplever at riksen gir deg trygghet og at de er flinke. MS kan jo være alt fra et veldig godt liv i mange år til mindre positive forløp. Da er det bra at de gir deg noe forebyggende som sikrer livskvalitet og bremser progresjon. Håper bare du kan få noe som ikke gir skumle bivirkninger...

Første bursdag er moro! Skjønner at mamma vil være til stede da. Håper dagen i dag blir full av moro og glede både for deg og jubilanten :-) Fint navn du har til gutten din forresten! Jeg har også en av det slaget :-)

Skrevet

Åhh visste ikke at du har MS (svarte på den andre tråden før jeg så denne). Utrolig tøft å holde bursdagskalas når du ikke er i form, tøff jente du =) Håper dette er forbigående. Ønsker deg masse god bedring.

Skrevet

Gurimalla for en beskjed å få, jeg leste akkurat den andre tråden!! Håper det har gått greit i dag! Veldig bra at du blir ordentlig undersøkt, men at du også får perm når de ser at det kan gå an!

Kjempestor klem fra meg!!

Får lese videre her og se om du har skrevet noe om dagen i dag :)

Skrevet

Kjære deg, så tøff du er er! Jeg må virkelig si at du står på, påtross at helsa har vært elendig nå i helgen. Skjønner godt det du mener med at man strekker seg langt for bana sine!

Håper dere hadde en fin dag i går og at selveste bursdagen i dag blir en minnerik opplevelse!

Krysser fingre for at du får en positiv respons på medisinene på tirsdaf og at de klarer å bremse sykdomsutviklingen i mange år fremover!

Gratulerer med dagen i dag, både til liten gutt og mamman hans :o)

Stoooor klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...