svana72 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ja nå er fødselen i gang,kom hjem fra sykehuset nå,har 3 cm åpning,men ikke nok rier,har termin i dag. Siden jeg bor bare 5 min fra sykehuset fikk jeg lov til å dra hjem,slimproppen gikk i dag morges,så er nok ikke lenge før vi får møte gutten våres,og gutteungen gleder seg til å møte lillebror.... Så har vi har hatt sex 2 dager på rad nå,så går ut fra at det har hjulpet på,så nå håper jeg at natta ikke blir lang hehehe.....De sa på sykehuset at vannblære var skikkelig sprengt også nå,så de mente jeg kom ned igjenn i løpet av helga... Lykke til alle sammen..
"gullet" Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 gratulerer så mye m den lille :-) får man virkelig dra hjem ? ja den kommer nok sikkert i natt eller i morgen :-)
Kristin* Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Så spennende! Hva mente du med: "De sa på sykehuset at vannblære var skikkelig sprengt også nå " Vil det si att de tror vannet går snart, eller....? Lykke til:-)
svana72 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Ja så lenge man bor så nærme som jeg gjør....gleder meg nå ja...takker så mye...
svana72 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Ja vannet kunne gå når som helst mente de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå