Gå til innhold

Sent oppdaget hofteleddsdysplasi,noen flere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for en par dager siden konstantert hofteleddsdysplasi hø side på min 4,5mnd gamle baby. har begynt med freijkas pute nå..skal til kontroll om 1 mnd for å se om behandlingen er effektiv, eller om det må gips til..er fra naturens side pessimist, så har begynt å forberede meg på uker med strekk og måneder med gips..hvordan¨går det da med ammingen??har også et barn på to år, og vi bor 6 mil fra sykehuset..har ikke lyst å være borte fra noen av gullungene:( Er det noen flere som er/har vært i min situasjon??veldig lyst å høre andres erfaringer..

klem fra frustrert og bekymret tobarnsmor....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du.du må ikke gi opp enda da. snuppa mi fikk pute når hun var 3 mnd og hun greide seg med pute i 2 mnd, de fulgte opp oss veldig fra fødselen men ville ikke gi oss pute før etter ca 3 mnd etter som ikke hoftene ikke utviklet seg slik de ønsket seg. det går sikkert bra hos dere også, og dere finner sikkert en ordning om det skulle bli gips og evt strekk, ang amming med pute er ikke så enkelt men det gikk det å. blir det strekk så må du sikkert ligge å amme det går sikkert bra tror du ikke?

Skrevet

skulle ikke bli anonym da :-))))))))

Skrevet

Takk for svar:) neida, jeg håper jo i det lengste på at hun slipper med kun pute..men prøver å være forberedt på det verste..har lest litt på innleggene her inne nå, og funnet ut at det er en ganske alvorlig hoftefeil hun har, med 36 grader på den hofta..og det skal være under 30..men lurer litt på hvorfor de da ikke begynte med gips/strekk med en gang..blir lenge å vente en mnd..men har også lest hvor bra babyene tar det, og det er jo beroligende å vite!snuppa har heldigvis ikke noe problem med puta så langt..blir spennende å se!

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...