Anna Nym :o) Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Smakt noen gode vafler som ei dame demonstrerte på butikken i går. Sukker var byttet ut med moste bananer. Vanlig vaffel-oppskrift, kutte sukker, og ta en banan pr. egg. Mmmmmm.....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 det skal prøves! Takk for tips:)
Anna Nym :o) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 he he skulle til å skrive: Bare kom ned i gata så skal du få smake... For ei oppi gata her fikk en Vetle 24.11.06 ) Men gikk inn på profilen din, og hun er ikke fra Mosjøen.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 for et sammentreff da! hils henne fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå