Gå til innhold

I dag fortjener samboeren min et lite ros-innlegg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa for en stund siden ja til å ha barna til Silja i dag, og til i morgen.

Så ble jeg seff satt opp på helgevakt, slik at jeg måtte jobbe fra 14 til 20 i dag.

Så da var det sambo som måtte trå til. Han har vært alene med en villmann på 16 mnd, en rolig 3 åring (ja han er rolig når mora ikke er i nærheten ;-) og ei snill jente på 8 år. Kl 15 tok han minsten i vogn, mellomsten på fotbrett og jenta på slep og trasket ca 2 km for å hente tantebarnet mitt på 12, som kom med bussen.

Han laget middag til hele bølingen og har holdt dem i aktivitet.

Da jeg kom hjem kl 19.30 etter å ha fått mast meg til å gå litt tidligere. Satt han utslitt på sofaen etter å ha ryddet hele kåken.

Så i dag fortjener han litt ros =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøyer meg i støvet for Libidomannen!

I kveld fortjener han litt ekstra oppmerksomhet ;)

Skrevet

Han fortjener mer enn litt ros :) Han har helt sikkert hatt en kjempefin dag... flink har han i allefall vært.... Du kan være stolt av å ha en så god samboer.... :)

Skrevet

Oi oi oi det er imponerende!!! :)

Flinke libidomannen:)

Skrevet

OISANN!!! Hadde det ikke vært for at han sikkert er utslitt så hadde han vel gjort seg fortjent til en skikkelig runde i høyet hehe :)

Det var virkelig skikkelig fint gjort av han.

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet!

Heia libidomannen :-D

Skrevet

Åhhh, flinke fyren!! Blir nesten rørt jeg... Hehehe =D

*stooooor klem til dere, og en takk for strevet kommer senere* ;)

Skrevet

hehe har bare vært koselig å ha dem =)

Skrevet

Hehe, godt å høre.. Selv om jeg vanskelig kan forestille meg Minsten som rolig.. Høhø..

Skrevet

Min fortjener en stor porsjon skryt han også!! Har hatt 4 barn her i helgen. En på 16 mnd som er vår egen. Ei på 2 år, en på 6 år og ei på 9 år. I dag tidlig var jeg så sliten da vi vokna, holder på å bli forkjøla og hadde verdens værste hodepine. Han sto opp med alle 4. Skifta på dem fra pysj til vanlige klær. Bleieskift på de 2 minste. Dem hadde spist frokost. Og i tillegg hadde han vaska opp koppene og støvsugd leiligheten da jeg sto opp i halv elleve tida.. Så han har jammen vært flink han også!! :-) Så Libido- vi har verdens beste samboere du og jeg ;-)

Skrevet

Ohhh, kjære vakre vene for en mann da!!

Så snille menn dere har:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...