Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hadde 1. dag i siste mens 20. september. De 2 siste dagene har jeg hatt litt tykk hvit utflod. Er det eggløsningsslim, eller er det helt blankt?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jeg vet da ikke hvordan dine fittesafter ser ut !!! legg dette på bli gravid du...der har de en utrolig kunnskap om fittesafter
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Eggløsningsslim skal ligne på eggehvite, altså skal det være blankt. Hva du har pådratt deg nå aner jeg desverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 skal være litt tykt blankt... kan jo være en eller annen kjønnsykdom...
lilja70 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Eggløsningsslim er som oftest gjennomsiktig, blankt og ekstremt tøyelig. Om du tar det mellom to fingre og trekker fingrene fra hverandre, skal du kunne trekke flere cm før "tråden" ryker.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Mitt var blått med rosa blomster, og da ble jeg gravid!
oui-oui Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Ble det gutt eller jente da? Litt forvirrende, liksom, med BÅDE blått og rosa blomster..?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Blomstene som var avgjørende, for det ble en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå