Meg og gutten min Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 noen som vil fortelle meg hva dette er??? jeg vil lage en bok når babyen min er født og har hørt litt om scrapbook... men hva kjøper jeg for å få til dette og hva gjør jeg???
Beama Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Er rett og slett en måte å lage flotte albumsider og dekorative albumsider. I teorien trenger du bare album, saks, lim og farget papir. Men er IKKE lett å stoppe der;) Du kan se på: www.papirgleder.no der kan du få masse flotte tips=) Har flere sider, men husker de ikke akkurat nå
Meg og gutten min Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 hmmm kjøpe f.eks bare ett album med svarte sider da eller??? de selger noen esker på elkjøp har jeg sett med noe scrap greier... hva er det??? hvor får jeg kjøpt all pynten?? hehe det er ikke lett når man ikke har NOEN peiling på slik
Beama Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg kjøper album med store plastlommer (tror de er ca. 30x30cm store) Da er det lett å regulere hvor mange sider man vil ha, også holder sidene seg fine. Har ikke sett hva de har på elkjøp, men det typiske i sånne pakker pleier å være album, noen ark, saks, lim og litt pynt. Pynte kjøpe jeg i scrappebutikker, hobbybutikker, bokhandlere, fototbutikker og lekebutikker. Utvalget begynner å bli ganske bra. Prøver å bruke fantasien litt når jeg handler. For ekspempel kjøpte jeg serviettringer og tok av blomstene og brukte de som pynt. Endel pynt beregnet til scrapbooking er veldig overpriset=( Det viktigste er att det er syrefritt, siden syren påvirker bildene over tid. Mange gode nettbutikker ute å går. Papirgleder har nettbutikk også, men det finnes MANGE flere. Hvis du søker på scrapbooking på en søkemotor vil du finne mye=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå