Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Hvor mange mnd var babyen deres når dere begynte og ta de med i åpen barnehage? Tulla mi er 5 mnd nå, så er kanskje litt tidlig enda..?
übermamma *5 pp* Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vi begynte i 10 mnd alderen. Følte liksom ikke at det var noe vits før det. Vi hadde naboer som var hjemme med barn og dagbarn så vi var aldri ensomme. Men uten det så hadde jeg nok dratt tidligere for å bli kjent med andre i mammaperm. Endte opp med 2 gode venner som er endel sammen selv 2 år etterpå =) Og vi hadde det gøy der da, både snuppa og jeg.
LisaColli Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 vi har vært én gang nå, hun er straks 9 mnd. kunne med fordel ha dratt før ja, for hun stooooorkoste seg! hun glemte at hun var trøtt, og mamma var liksom ikke så viktig lenger, hihi:) skal gå minst en gang i uka heretter! nei, det er bare å dra, hun har ikke vondt av å møte andre barn det var to babyer på 3-4 mnd der jeg var!
plutseligbolle Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har gått siden hun var litt over fire måneder. Anbefales! Det er alltid noen på hennes alder der, og hvis ikke, er det jo artig å se noen litt eldre barn også. Der vi går er det babysang også, har bare vært en gang men det var helt supert og vi gleder oss veldig til neste gang. Snuppa koste seg veldig der.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 åpen barnehage begynte vi ikke før hun var 11 mnd. da gikk hun og jeg følte hun derfor ble for stor for babydagen. Men i bydelen her vi bor har de åpen barnehage i ett gammelt hus og med trapper ned til kjeller og opp til andre etasje + dører som de eldre ungene (4 og5) åringene bare finner for godt å smelle igjen uten å se om det star mindre barn i veien så vi gikk ikke så mange ganger. Dette var i januar og vi var mest inne, etter lunsj var det jo soving på de minste gjerne. gikk bare i jan og feb. da begynte det å bli såpass bart ute og bra vær at hun hadde det mye bedre ved å være ute å gå og leke på lekeplasssen enn i åpen barnehge. det kan være veldig bra å være der men jeg følte at for oss var det ett dårlig valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå