vipsen*en av hver* Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Heisann.. Har fått bekkenløsning denne gangen. Hadde det helt på slutten sist svangerskap. Men no er jeg 17+5. Synst det er lenge å gå sykemeldt sååå lenge.. Har vært sykemelt i 2 uker no og var kjempe bra.. følte meg som normal og trente spinning. Men i gå skulle jeg prøve meg i jobb igjen.. 3 timer holdt eg ut. Da var det så vondt at eg ikke orket mer. Var vondt i hele går etter jobb og. Sånn som sist før sykemeldingen. Prøvde igjen i dag og måtte bare gi meg.. Er så fustrerende når eg blir såå bra når eg ikke er på jobb og så få såå vondt når eg prøver å jobbe. Er stuepike.. Så ikke helt gunstig da.. Men vet ikke om jeg tør prøve mer. Har sagt jeg ikke kommer på jobb i morgen.. Hva tror dere??? Har ikke lyst å presse meg til å bli sengeliggende.. Men har høy smerteterskel så ikke så lett.. å dette var ikke noe kjekt.. iallfall når jeg er "helt" fin av å ikke være på jobb..
Sunniva78 har to små Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Akkurat slik har jeg det også!! Er ganske fin når jeg ikke er på jobb, kun vondt når jeg bøyer meg. Men når jeg er på jobb, ja da er det skikkelig vondt, går som en kråke føler jeg... Er allerede 40% sykmeldt, går på bassengtrening de dagene jeg er hjemme. Men om det hjelper vet jeg ikke enda, håper iallefall at det holder bekkenet stabilt. Du burde prøve å jobbe annenhver dag kanskje, for å se om det hjelper? Jeg merker at det er mye vondere når jeg jobber 2 dager på rad nemlig... Få rekvisisjon til fysio, så får du litt tips!!
Buick Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Kva om du får muligheit til å jobbe halve dagar? På den måten får du god tid til å kvile deg ut samtidig som du slepp å sitte berre heime heile tida.
vipsen*en av hver* Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Har tenkt på det og men klarte jo bare 3 timer i dag og i går og har veldig vondt pga av det.. Skal jo fungere etter jobb og.. går noen dager før det blir bedre.. Huff kjedelig situasjon.. har en 2 åring som jeg skal ta meg av og... Har begynt hos fysioterapaut og fått tips. men hjalp ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå