FuriLaks Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 med et glass vin, masse stearinlys og den nye skiva til Beth Hart. Det måtte bare skrives ned, så deilig var det! Har dere det bra i kveld da, trofaste dib-damer?
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Eg ska mest sannsynlig på Beth Hart konsert i kveld eg. Utrolig go musikk. Så her har me det bra.
FuriLaks Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Ahh. Du er heldig! Var på en av hennes konserter for et par år siden og det var dritbra:) Kos deg!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Glede meg som ein unge eg. =) Såg hu va på senkveld i går og det virka som hu va bra "live"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå