April76 er på overtid! Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 I går var jeg på Barnas hus og shoppet litt småting til lille gullet. Kjøpte rosa pose som jeg kan bruke i både bilsete og i vognen, helt genialt I dag fikk jeg pakken med smokkene jeg hadde bestilt med navnet hennes på, utrolig stas med personlige ting Koser meg og nyter tilværelsen
Phantom´ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Moro å småhandle litt. Får bare håpe legen ikke UL har tat feil da så ikke lille "Jonas" må ligge i rosa pose og suge på smokk med jentenavn på... :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Så artig:-) Vi skal snart begynne på de store tingene vi også, til nå er det bare klær. (til gjengjeld masse klær men... Hehe...) Hvor bestillte du smokker? Er jo så mange steder de har navnesmokker, vet ikke hvilken som er best jeg..? Så utrolig kos med disse forberedelsene:-)
**3søtesmå** Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Har vært og tittet bare jeg da. Mye søte rosa ting da, men veit ikke kjønnet ennå, så får vente to uker til med å kjøpe noe. Men blir moro hvis det viser seg at det er en jente. Har gutt fra før.
Phantom´ Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Samma her. Kikker MYE på rosa. Har to gutter jeg da, så om det blir gutt trenger jeg ikke kjøpe noe, men det hadde vært moro med en rosa...
April76 er på overtid! Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 hehe phantom Ja det hadde ikke vært så kjekt for "jonas" stakkars å bli jentefisert på den måten, hehe. Jeg går til spesialist under graviditeten, har gjort det med alle tre, han er av den typen som ikke sier kjønn dersom det er noe usikkert, så dette er nok en jente ja Jeg bestilte smokkene på mambaby.com Det er kjempe artig å gå å kike på babyting, har fått utrolig mye fint siden siste jeg var gravid, på til gutter og til jenter. Lykke til videre jenter og kos dere Klem fra meg
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Så koselig. Gleder meg til jeg skal begynne å handle å =)
nr.4 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Hei... hvor kjøpte du smokker med navn på?
April76 er på overtid! Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kjøpte smokkene med navn på mambaby.com
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Vil bare legge til en side med mange og billige smokker!! Kjøper man for under 200kr så slipper man moms også! www.navnesutten.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå