Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ett litt pinligt spørsmål men... noen som har noen tips på hvordan man undgår de røde prikkerne som lett kan bli etter intim- barbering? Er ju ikke akkurat så pent ettervart...
Phantom´ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Gå i barskapet og finn litt sprit... Påfør det barbrte området med en bommullsdott. Vips, ingen røde prikker. Men du må gjøre det umiddelbart etter rakinga
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 men herregud svir ikke det helt j-ligt da???
Phantom´ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Joda, men vil du ha røde prikker eller vil du ikke :-)
Emmilo Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Skarp barberblad, masse vann, litt såpe og medhårs!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 smør babyolje på rett etterpå bare
KineMichelle Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Nei nei.. Gå på kondomeriet, og kjøp vibratorrens Det er veldig effektivt, og det fungerer. Jeg har vært plaget med inngrodde hår, og masse nupper. Vibratorrens og skrubb hansker i dusjen forsiktig har fjernet dette problemet helt for meg hvertfall!!
Smil74 Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bruker en krem på apoteket som heter Aco proactive cream (intimkrem). Fet krem som man smører på rett etter barbering. Har brukt den nå i et par år og fungerer utmerket for meg:) Anbefales!
KineMichelle Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Aldri hørt om den på apoteket engang jeg. Den må jeg prøve!
Mamman*til*Lukas Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 ..og om du ikke har noe annet for hånden, spray bittelitt parfyme rett etter du har barbert deg. Det inneholder alkohol, så det svir som f**n i tre sekund, men du får iallefall ikke prikker. Og så lukter det godt..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Vil anbefale en liten grønn flaske som du får kjøpt på kondomeriet,det er samme innholdet som vibrator rens,men lukter ikke så jævlig som den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå