Gå til innhold

bare vi som har to åringen på samme rom som oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hu sover ikke godt på eget rom, våkner og gråter hele tiden og roer seg ikke før hu er hos oss. ligger i senga si da i det minste, bare på rommet vårt.

orker liksom ikke tvinge hu på det andre rommet så lenge hu sover hos oss og ikke i senga vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår er 21 mnd og ligger i samme rom som oss, men så er det fordi vi bor i en leil med bare 1 soverom.

Men hadde selv om vi hadde 2 soverom hatt henne på samme rom som oss, for hun er utrygg om natta.

Lar henne ta det i sitt tempo, hun blir nok trygg etterhvert, men har vært siden fødselen kontaktsyk og nærhetssøkende.

Skrevet

jeg vet hun drømmer veldig mye og våkner derfor og gråter. hun blir helt hysterisk om hu drømmer og ikke kjenner at en av oss ligger der. hu delte rom med sin storesøster lenge, men da sov hun rolig og drømte ikke ennå.

ja får bare la henne ta det i eget tempo. er fornøyd bare vi alle sover om natta jeg:)

Skrevet

Jenta vår lå på vårt soverom (eller mitt...hehe... Gubben var kasta ut fordi han aldri våkna av klokka si...og jeg skulle jo ikke stå opp hver morgen...) helt til i vår. (Hun ble tre år i sommer)

Synes det er mest viktig å gjøre det som passer og som gjør at alle i familien får fine, trygge netter med god søvn:o)

Skrevet

da lar jeg hu ligge om det så blir til hu er fire he he:) går greit så lenge hu ligger i egen seng.

Skrevet

Nei, men jeg synes nesten det er flaut å innrømme det... ;-) Nå har vi senga til snuppa inntil en vegg, tatt av den ene siden, og skjøvet vår seng inntil... Så vi ligger "3 på rad".

Vi synes det er så koselig alle 3, og ser ingen grunn til å lempe henne over på eget rom enda. Vi voksne liker jo å sove sammen? ;-))

Skrevet

Ja ikke sant?? Skjønner ikke hvorfor så mange på død og liv skal ha barnefri sone på soverommet??

Det går fort nok til de ikke under noen omstendighet har lyst til å dele soverom med oss.. ;o)

Skrevet

he he ja er jo koselig da:) hu sover i stor seng og den er inntil vår så vi har liksom en stoooor dobbeltseng he he:)

Skrevet

Sånn hadde vi også.... Først sprinkelseng med bare en side, så den "store" senga hennes :o) Når hun fikk lyst til å kose litt på natta kom hun krabbende opp til meg..... eller når hun ville ligge helt alene så krabbet hun ned igjen... Nå i sommer ba hun selv om å få sove på rommet sitt... men det hender fortsatt hun spør om hun kan få sove i "min" seng... eller så kan hun komme tuslende på natta... Fortsatt synes jeg det er superkoselig :o)

Skrevet

Poden sover på vårt soverom... Men han er veldig nær å bli uthivd!! Han er 2 år og 4 mnd nå... Har diverse oppussingsopplegg...som drar ut og drar ut.... Nå mangler rommet hans gulvlister og dør lister, fordi vi røska de ned, da det netopp ble lagt "klick" gulv på!! Og så ble hele rommet malt på nytt, fordi der vi kjøpte maling for 5 år siden har ny blandemaskin, og når jeg nå skulle flikke litt på div så ble det GODT synlig!!! Det ene drar det andre...

Men det er egentelig koslig å få en pute i hodet midt på natten, av en pode som vil "søve dæl!"...midt mellom mamma og pappa!! Nei, han har ALDRI vært plagsomt "rotete og søvnløs" på natta!!

Skrevet

Vaar gutt som er 2 denne mnd,han deler enda rom sammen med oss, men innen noen dager skal han flytte paa rommet til storebroren sin.

Han vaakner flere ganger pr natt enda,saa jeg har ikke tatt sjansen,for da forstyrrer han jo broren sin. Men vi skal proeve snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...