Me&Mine Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 IKM i dag, tok test nå, ser en svaaaaaaak svak strek!! Har mørk brun slim/utflod...kan jeg være gravid likevel?? Kanskje litt rotete skrevet, men jeg er så spent og nervøs!!
Dodie Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 du er sikkert gravid Jeg og tok test for en time siden og fikk en svak teststrek, men det står i bruksanvisningen at det spiller ingen rolle om testen er svak eller sterk. Ta en ny test i morgen tidlig. Det skal jeg også gjøre Men jeg har så mange symptomer på graviditet at jeg tviler ikke på kroppen min akkurat nå Jeg er helt skjelven enda...har ikke gått opp for meg Lykke til....håper du tester positivt! *****************************************************************************
Me&Mine Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tør ikke helt glede meg enda, men jag skal ta en test til i morgen tidlig Gratulerer med spiren Jeg håper jeg også har en liten en inni meg nå
Me&Mine Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Testen ble negativ i dag og jeg er bare sååå skuffa trodde virkeli det ble spire på meg dennen gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå