Gå til innhold

trenger tips til jobbintervju

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju til mandag... Er litt nervøs og trenger litt tips til hva jeg skal si/ikke si/gjøre/ikke gjøre...Lenge siden sist..hehe

Tror jeg skal notere meg noen spm som jeg har til stillingen..

Intervjuet skal være på engelsk så jeg kjenner at jeg blir litt nervøs av det også..lenge siden jeg brukte det aktivt i jobben..åååå hater å være nervøs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut; jobbklubb.no !

det var en side som hjalp meg veldig da jeg søkte jobb og skulle til intervju!

viktig å være godt forberedt, kanskje gjøre seg notater så du husker ting bedre.

LYKKE TIL!!!!!!

XXXxxxx krysser fingre!

Skrevet

Jeg tror jeg er flink til å selge meg selv på jobbintervju :) er hvertfall den tilbakemeldingen jeg har fått. Vær smilende og vis at du har godt humør, hils med et fast håndtrykk både når du kommer og når du skal si hadet, kle deg pent, ikke ha tyggis i munnen, pass på å ha rene hender (ikke sørgerender under negler og avflasset neglelakk) tenk ut noen positive sider ved seg som kan brukes i jobbsammenheng + noen negative sider som også kan være positive.

Å si at man er et susehue er kanskje ikke det beste, men hvis man for eks sier at man kan være for glad i å ha mye å gjøre, at folk kan se på det som en dårlig egenskap at man ikke kan slappe av. Det er noe som ikke er negativt for en arbeidsgiver, men som er mer negativt på et privat nivå.

Ikke dynk deg i parfyme, ikke sitt med armene i kors o.l.

Kan også være lurt å undersøke litt om bedriften sånn at du kan svare på spm ang. det.

Skrevet

Tusen takk for gode råd jenter. Var inn å kikka på den siden og der var mange nyttige tips. Skal forberede meg godt.

Det rare er at min første tanke når jeg ble innkalt var; Hva skal jeg ha på meg...hehe

Klærne ligger nystrøket og klar, så nå må jeg kanskje forberede meg på det faglige også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...