*Angelface* Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Sånn har hun vært i 6 uker!! Sover toppen 2 timer mellom 07-23......er det bare henne?
CAT77 Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Nope! Det samme her også! Hun sover litt lenger om morgenen (til 8 og vi ligger og koser frem til 9), men sover normalt ikke mer enn mellom 1-2 timer i løpet av dagen. Vi legger henne rundt 21, men det tar fort 1-2 timer før hun sovner. Når hun først sovner sover hun godt hele natten (med et nattmåltid). Jeg trøster meg med at helsestasjonen sier at spedbarn som sover lite ofte er intelligente - vet ikke om det stemmer men det lover jo bra!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe - får håpe det stemmer for deres del da - at de er intelligente!!!! Men om det stemmer, så er det mange uintelligente barn/voksne her i verden, for de fleste spedbarn sover mellom 15-18 timer i døgnet. Men det er godt at ungen din sover godt om natten - det bør være det viktigste. Verre med de barna som sover på dagen og våker om natten! Nå skal jeg legge meg! Natta! ;-)
*Angelface* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det sa hun på helsestasjonen og:) At de lærer mye fortere, og tar ting raskere enn de som sover MYE og ikke for med seg så mye.. Så da får vi satse på at vi for smartere barn;b
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 tulla vår sov også lite eller ingenting på dagen frem til hun var 4 mnd, da snudde det her =) nå har hun et par-tre hviler på dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå