Gå til innhold

Dere som temper!

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste uka testa etter el som nevnt i et innlegg under her, men ikke fått positiv test. Er på dag 16 i dag, og i dag hadde tempen økt med 0,5 grader, slik den bruker. Er det så at tempen uansett vil øke uten el, eller vil den kun øke om man hart hatt el en periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra:) Nå ble jeg letta! Tenkte jeg ikke hadde hatt det iom at jeg kun får neg el tester. Aldri brukt el test før denne mnd., så er jo mulig jeg gjør noe feil og;) Var godt å høre at jeg fortsatt har mulighet for en/ei spire denne mnd:) Ble veldig glad når jeg tempa i dag, men så begynner tankene da vettu.. Det kjenner du sikkert til.

Skrevet

Dersom den fortsetter å være høy de neste dagene så har du hatt EL ja

Skrevet

Hm, tempen hadde sunket med 0,3 i dag igjen.. Skjønner ikke noe jeg. Den bruker ikke synke så mye når den først har begynt å stige... Den er jo ikke like lav som den var, men jammen ikke langt unna:(

Skrevet

Som det står på pernille.info:

Tempen kommer til å svinge litt, så man må ikke stirre på hver enkelt temp, men heller konsentrere seg om å se helheten i kurven.

Skrevet

Takk igjen:) Uff, føler at denne pp har jeg blitt jaget av en intens ønske om graviditet (har selvfølgelig hatt det hele veien siden vi ble prøvere, men vært spesielt tøft denne mnd...) Grubler over om de kanskje kan ha "ødelagt" noe sist jeg fødte, siden det skal ta så mye lengre tid nå, og alt virker så annerledes.. De har jo ikke det, men mange tanker man skal gruble over;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...