Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hei!! Jeg hadde termin 9. oktober, men veslejenta kom 30.09. Er ikke mange dagene igjen for deg heller nå :-) Lykke til!!
miss_chica Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 åååhh..nå trodde jeg at jeg hadde en venn her..hehe men gratulerer med jenta! håper virkelig det er min tur snart assa!
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 jeg er også her.. ikke så mye som en pitteliten kynner her i gården nei... nå har tilslutt bekkenet svikta også, så nå kapitulerer jeg til sofaen...
Punny Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 jeg er også her. Ingen tegn til noe som helst her heller. Heldigvis er formen fin
miss_chica Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 uffda..sliter om dagen jeg også, så nå vil jeg bare få han ut her. så mye vondter og er ikke i fødsel engang jooo..vi får satse på at det skjer noe snart! goood bedring!
Kristin* Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke termin 9. oktober, men skal bli satt igang 8. oktober, så skal ikke se bortifra att han kommer 09. oktober. Skal ta med meg pc`en på sykehuset, i håp om att det er trådløst nettverk der :-)
gladfisk Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Termin 9. oktober her også. Virker ikke som bebisen har det travelt med å komme ut nei... Går her og suller og venter..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 er her jeg også. Ikke tegn til noe som helst, så jeg går nå her og sparker på småstein og kjenner etter rier.... Er ikke av den mest tålmodige arten heller, jeg....
Nillo Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Eg er her og, men litt rieaktivitet, så skal ut å gå. Krysser fingrene å¨at det ikkje stopper opp !
white lady Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Har også termin den 9ende. Merker lite til fødselstegn, men har en del kynnere. Håper bare jeg slipper å gå enda to-tre uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå