Gå til innhold

Hei jenter! hvordan vil dere forklare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil dere forklare måten dere kjenner forsterbevegelser og spark på? og hvilken uke er dere i? kan dere se sparka litt på utsiden av huden ved at det buler litt opp allerde tidlig?:) er selv i uke 19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg er 35 uker og her stikker det føtter og armer ut i ett sett;) men husker ikke når det blei så tydelig.. det er ei stund sia, vil mene at vi kunne se han tydelig gjennom magen rundt uke 20!!:)

Skrevet

Husker ikke når jeg kjente første sparket, men det kan sammenlignes med en boble med luft som sprekker. Det kjennes ut som om en liten fisk som slår med halen, kjempe rar og deilig følelse.

Skrevet

Jeg bruker å si at det kjennes som små "dytt" så tidlig:)

Er i uke 18 nå med nr 3. Gled deg til du er høygravid og han/hun sparker så magen ser ut som en geleklump som holder på å sprekke!!

Er så søtt med de tidlige små sparkene.:) Har kjent spark fra uke 12 med denne .

Skrevet

Her er det også reale spark som ses godt på magen, men det ble ikke sånn før etter uke 20 nei tror jeg. Er selv 27+1 nå.

Skrevet

det kjennes ut som "lemus" i magen syns jeg, til å begynne med. la håndflata på magen og presset litt ned. så kunne jeg kjenne "dytt" mot hånda så tidlig som uke 19-20:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...