Gå til innhold

stikker i underlivet!:( er 25+4..


Anbefalte innlegg

Skrevet

stikker i underlivet mitt,sånn helt nederst på magen på en måte..gjør vondt når jeg beveger meg..noen som har opplevd det?er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det både sånn og stikkninger opp i skjeden, spurte jm om det, og det er bare modningsgreier og at livmoren strekker seg så det er ikke farlig :-) MEN ubehagelig da *rysj*

Skrevet

ok! blir bekymra vettø:P er det ikke det ene ,så er det faen meg det andre!!grr!! sitter tilogmed helt stille i sofaen,og tar det helt med ro!modningsgreier?hørets nesten litt skummelt ut..at den begynner å forberede seg til å komme ut da? når jeg kjenner etter,har jeg fått skikkelig vondt nederst i ryggen også:( huff nei,ikke tenke mer på det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...