Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 som bor på asylmottak, og de som jobber der vet at denne personen er krimminell, psykopat, ikke har gode hensikter osv.... Forteller de da dette til kjæresten (altså til jenta) slik at hun får vite hvordan han er?
ChaChi Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, det gjør de ikke. de som jobber på asylmotak har taushetsplikt, og har ikke lov til å gå ut med noe info om de som bor på mottaket.
kajak&Daniel Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Men det kan nok skje allikevel.... Pappa ringte både asylmottaket og udi da jeg var sammen med eksen, og fikk hele historia hans. Alt fra grunnene han hadde oppgitt til at han burde få asyl, til det at han pleide å gå ut på byen med ene styreren på asylmottaket.....
ChaChi Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 fy fader! det der er jo faktisk oppsigelsesgrunn! Hadde jeg vist noe sånt hadde jeg meldt fra.. noe jeg faktisk gjorde da ei som jobbet på mottaket satte seg ned og la ut om en jeg kjente på mottaket på et vorspiel. Hun fikk sparken, og det er jeg glad for. Jobber en med mennesker burde en klare å overholde taushetsplikten en er underlakt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 det var politiet som advarte meg mot min mann hehe...dem sa bare at det var en grunn til å holde seg unna. ikke noen store greier, men litt fyll, hasj å bråk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå