Gå til innhold

Dersom man får en kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som bor på asylmottak, og de som jobber der vet at denne personen er krimminell, psykopat, ikke har gode hensikter osv....

Forteller de da dette til kjæresten (altså til jenta) slik at hun får vite hvordan han er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør de ikke. de som jobber på asylmotak har taushetsplikt, og har ikke lov til å gå ut med noe info om de som bor på mottaket.

Skrevet

Men det kan nok skje allikevel.... Pappa ringte både asylmottaket og udi da jeg var sammen med eksen, og fikk hele historia hans. Alt fra grunnene han hadde oppgitt til at han burde få asyl, til det at han pleide å gå ut på byen med ene styreren på asylmottaket.....

• 5 uker senere...
Skrevet

fy fader! det der er jo faktisk oppsigelsesgrunn! Hadde jeg vist noe sånt hadde jeg meldt fra.. noe jeg faktisk gjorde da ei som jobbet på mottaket satte seg ned og la ut om en jeg kjente på mottaket på et vorspiel. Hun fikk sparken, og det er jeg glad for. Jobber en med mennesker burde en klare å overholde taushetsplikten en er underlakt.

• 3 uker senere...
Skrevet

det var politiet som advarte meg mot min mann hehe...dem sa bare at det var en grunn til å holde seg unna. ikke noen store greier, men litt fyll, hasj å bråk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...