Gå til innhold

Hohoho.. time provide..

Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Her er noen av tjenestene vi kan tilby:

Vi bestiller ferier, leiebil, fly- tog- buss-og båtreiser. Vi fyller bensin på bilen din, bestiller og leverer/ henter til oljeskift, dekkskift, bilvask og servicer. Vi ordner time til lege, tannlege, optiker, frisør, fysioterapeut, hudpleier, fotpleier og fotograf. Vi bestiller blomster, restaurantbord, teater og kinobilletter. Vi arrangerer selskap, middager, konfirmasjon, dåp, bryllup og barnebursdager. Vi hjelper til og pynte til høytider, pakking og levering av julegaver, skriving av julekort Vi hjelper deg å finne den rette frisøren, butikken, salongen, eiendomsmegleren, mekanikeren eller håndverkeren. Vi organiserer oppussingen av huset ditt, utskifting av hvitevarer, bortkjøring av gamle møbler, montering av nye møbler, tildekking og klargjøring for oppussing, vasking, gartner til hagen, bortkjøring av avfall, håndverkere til reparasjon/ vedlikehold av hjem og eiendom. Vasking, plenklipping, stryking, klessvask, kakebaking, pussing av sølvtøy. Vi hjelper deg med å fornye garderoben, kjøpe julegaver, bursdagsgaver, bryllupsgaver, dåpsgaver og konfirmasjonsgaver. Vi husker merkedager for deg, minner deg på avtaler, møter og sørger for at du er på rett sted til rett tid. Hjemmebesøk hos eldre, sjåførtjenester, enkel pc- og mobil hjelp eller opplæring, hjelp til skriving av brev og mail og telefoner. Vi skaffer barnevakt, henter og levere barn til barnehage, skole og/eller fritidsaktiviteter. Vi stiller på dugnader og gjennomfører loddsalget. Hundelufting, bestiller time hos veterinær og følger den hvis ønskelig. Vi ordner plass på kennel til ferien og plass på dressurkurs. Vi leverer og henter klær på renseriet, tilbakeleverer bøker til bibliotek, går på posten, handler mat og går på apoteket for deg, henter og leverer klær til gjenvinning."

400,- for organisering.

I tillegg kommer pris på tjenesten

Skal jeg si til mannen min.. Fra nå av tar jeg 400; for organisering + pris på tjenestene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...