Gå til innhold

Huff... Disse mennene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er som mange andre. Ihugga fan av fotball laget sitt. Laget spiller bortekamp i dag. Han har reist, og kommer ikke hjem før på onsdag. La en del møter til den byen, slik at han kunne reise, uten at det kostet han altfor mye. Greit for meg! Litt irriterende at han er borte 2 netter lengre enn han må, men greit! Greia er at han ringer hjem å sier. Du får ikke bære ved, vaske gulv bære matvarer eller stresse.... han sier han vil ikke belaste meg mer enn hva som er nødvendig når han er ute å reiser. Han reiser MYE. ca to overnattinger i uka. Vel, jeg venter nr. 4 og ting gjør seg ikke selv. Har tre andre jeg også må ta meg av.

For ikke å starte bråk, sier jeg bare greit, men gjør det som må gjøres likevel. Lurer på om han i sitt stille sinn, tror at jeg ligger på sofaen og er prinsesse når han ikke er hjemme?

Huff... litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luksusproblem, spør du meg.. Typen min er borte i helga på fyllatur med gutta, og reiste fra heimen her som ser ut som et bomba horehus, enda han hadde gooood tid før han reiste til å støvsuge, ta oppvasken, henge opp klær, o.s.v. Men neida, når jeg kommer hjem fra 11 timer på jobb, så er det jeg som må gjøre det. Ellers vet jeg hva kommentaren blir i morgen når han kommer hjem... ''Har du ikke rydda? Du har hatt hele lørdagskvelden på deg, du har jo ikke noe bedre å gjøre uansett.''

Skrevet

HØ! Hadde min kjære sagt det til meg hadde jeg bare sagt "og hva hadde du for deg før du drog? Du hadde ikke akkurat dårlig tid du heller".

Ikke f-- at man vil vaske hus en lørdagkveld bare fordi man ikke "har noe bedre å gjøre uansett". Glem det. Da vasker jeg på søndagen eller når min kjære kommet hjem. SAMMEN med ham.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...