Impulsiw Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen som har hørt de talentløse sangerne på skal vi danse??? Det er jo amatører helt uten talent. Ødelegger for dansen ( huffameg.... la merke til det forrige lørdag og det er ikke bedre i dag.... huff og huff...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Haha, rart, men jeg sa akkurat det samme til sambo idag. Helt fryktelig. Høres ut som de første auditionene på Idol.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Helt jævli ;-) De bruker vel opp budskjettet på kjoler...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, det tenkte jeg og da vi satt og såg på det Det var mannen min, som til slutt måtte kommentere det. Rart at de bruker så dårlige sangere, på et så sett program
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 JA! Har irritert meg masse over de... Sist var de jo så flinke!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 de har ikke så mye å stille opp med de nei. hehe veldig falskt til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå