♥Tullerusk♥ Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Å ligge på magen rett ut er helt umulig for meg nå...kan ligge litt sånn halvveis på mage/siden... Men når jeg ligger på ryggen så kjennes det ut som om noen ligger oppå magen min...hehe...Blir sånn tung på magen=o) Når man tenker seg om, så gjør det jo det...Har jo en liten en som ligger der og skal ligge der i litt over 4 mnd til...=o) Noen andre som har kjent det??? Gleder meg til å se bevegelser fremover nå..=o)
mrss83 Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ligger bare på siden, får ikke sove for alt i verden på ryggen... Så her er det siden med en pute mellom bena. Var hos legen i går, og han sa jeg måtte være forsiktig med å ligge på ryggen nå for det kunne gjøre at blodårer i ryggen ble lagt i klem og det var ikke bra for barnet. Jeg ligger jo på ryggen på dagen på sofaen og sånn, og har ikke tenkt noe på det før nå...
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Vet. Ikke lurt å ligge på ryggen nei...Men tror å ligge på ryggen er litt anerledes enn når man sover om natten...Du rører jo på deg når du ligger i sofaen... Vel, man tenker på så mye rart når man er gravid..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå