Kondis som en murstein Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Husker jeg helt feil nå, eller har dere bygd med NORhus? Bare lurer på hvor lang tid det tok for snekkerne før man kunne begynne inne... Vi kommer inn når det er klart for parkett, strie, fliser og sånn... Huset kommer i moduler, ikke sant? (Kommer jo an på hvor mange snekkere, hvor mye de har å gjøre etc, men........)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har alvsbyhus... =)
Kondis som en murstein Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hm, hvem var det da? Nemlig noen som hadde bygget samme hus som vi skal bygge ) *tenketenke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå