Gå til innhold

OJOJOJ!!! Lindus er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte av å teste med morgenurin imorgest. Men tok like gjerne en test nå nettopp! Å den viste den vanlige kontrollstreken og en svak teststrek!!!! Den var positiv!!! Herregud det er helt uvirkelig! Skal uansett ta en ny test imorgen tidlig og da kommer jeg garantert ikke til å glemme det :D TR skulle egentlig komme mandag 1.oktober, og jeg hadde forferdelige smerter i korsryggen i dag, har hatt stor matlyst i det siste + mange andre småsymptomer, jeg har liksom følt på meg at det har vært noe, men var sikker på at tr var rett rundt hjørnet. Føler meg helt tullerusk her jeg sitter nå og skravler i vei. Samboer trodde vi så syner på testen. Håper så inderlig at testen er positiv imorgen også :S

Lindus: Du svarte meg på innlegg om "Er dette symptomer på graviditet?". Så vidt jeg husker så hadde du også IKM 1.oktober. Er så nysgjerrig på om du har testet.

Lykke til alle andre her :) Masse babystøv ************************* og gooooode klemmer til dere! God helg og kos dere masse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia! Jeg stakk innom en liten tur i kveld jeg vet du.....GRATTIS!!! Så koselig, og jeg er helt sikker på at streken er super sterk i morgen :)))

Hvilken test brukte du forresten??

Jeg har fortsatt ikke fått tr....ingen tegn til blødning, hverken friskt eller gammelt...Har hatt litt menssmerter i dag, men nå er det borte igjen....sulten ja...det er jeg også, også fyser jeg bare på mat...ikke godteri og slikt....har hatt endel halsbrann de to siste dagene, og kjenner litt press i puppene...men det kan jo være pms også da...for alt jeg vet....

Jeg tok en test i går...og den var negativ...nå skal jeg ikke teste før til uka en gang...tørr ikke ;)

Men kos deg masse med voksende mage, ønsker deg all lykke til :)

Mange klemmer

Skrevet

Takk,takk :) Jeg kjøpte testene på http://www.billige-tester.no/ . Vet ikke om de er helt til å stole på. Men håper jo på det beste. Det skal jo litt til før teststreken gjør utslag :) Jeg brukte stav og det står jo at testen er over 99,9 % sikker og har en følsomhet på 25mIU/mL (altså er den blandt de mest følsomme tester man kan få kjøpt).

Håper virkelig det klaffer for deg snart. Og tusen takk til alle her inne, denne siden har vært en utrolig stor trøst når jeg har vært litt nedfor :)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...