Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 hvordan er formen. har dere fått mage enda?? jeg er kvalm nesten hver dag.har ikke lagt på meg, bare gått ned i vekt. har så og si ikke mage . er 15+5 nå.
nr.4 på vei Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hei hei.. jeg er 15 uker, har fått mage og har gått opp 3 kilo... Dette er andremann, så magen kommer jo raskere, men fikk mage tidlig forrige gang også jeg... kjedelig at alle skal kommentere at jeg har fått sååååå stor mage når jeg "bare" er 4 mnd på vei... kjenner liv og alt står bra til... nesten da...
-Loppa- Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Jeg er 16+5. Jeg har fått litt mage, men ikke sånn kjempe tydelig. Den er bare litt rar i formen på en måte Er fremdeles kvalm og kaster opp :/
jiha Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Heisann. Jeg er i uke 15 nå og er fortsatt kvalm=( kaster opp på morningen og noen ganger på dagen.. har gått ned 8 kg! Men har begynt å få mage nå, men ikke sånn veldig tydelig. Det er sånn at andre ikke tør å komentere om jeg er gravid enda;) men tenk hvor langt nede babyen ligger enda så det er jo ikke så rart at man ikke har så mye mage enda.. det er jo fra nå å frem du kan begynne å se d..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå