Gå til innhold

hvordan er leggetidene for deres 8-9 mndr baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel i seng mellom 19-20, 9 mnd.

Skrevet

Når han er klar for natta, legges han. Et sted mellom kl 1830-1900.

Skrevet

Mellom 19.30 og 20. Synes det er passelig tid!!! han er 9 måneder.

Skrevet

Frøkna er 8 måneder og legges vanligvis 18:30-19:00. I kveld var hun håpløs og sovnet ikke før 20.

Skrevet

legger seg mellom 19.30 og 20 alt ettersom. funker fint :) 9 mnd.

Skrevet

Tupsi på snart 9 mnd er i seng mellom 19 og 19.15. Sover til 7 (pluss minus) Mor er B-menneske og synes dette er litt tidlig å starte dagen, men skal vel ikke klage når hun sover heile natta

Skrevet

Hedda legger seg klokka 19.30 hver kveld. Har vært fast leggetid i et par måneder nå, og vi syns det er veldig grei tid.

Skrevet

ca. kl. 21. Skikkelig forbedring her i huset, endelig har vi litt kveld med en sovende baby.

Skrevet

Hun legger seg mellom 18 og 19 en gang. Sover da til ca kl 6 om morgenen. Hun er 8 mnd.

Skrevet

8 måneder er min, og legger seg ca kl 19-20. Sover da til ca 0730.

Skrevet

Snuppa er ni måneder og legger seg mellom 20.30 og 22.00 alt etter hvor trett hun er. Men vi tar kveldene som de kommer og alt etter hva som skjer, noen ganger er hun trett 20.00 og legger seg da, andre ganger veldig sent. Sover ca. 11 timer hver natt og to - tre timer på dagen.

Skrevet

Min William er 8,5 mnd og legger seg ca.kl.19. Han våkner noen ganger om natta, putter bare smokken i han. Men når klokka er 5-7 er han våken. Altfor tidlig, han er jo stuptrett, og er bare oppe 1-2 timer før han sover videre et par timer.

Skrevet

min sønn på 9 mnd legger seg kl 20 og sover til 08:30 til 09:00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...