Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 At mannen kan kjenne barnet sparke, kjenne det røre seg? Jeg er nå 18 uker, og kjenner mye selv - selv om det er vanskelig å sette ord på det og helt tro hva man kjenner. Gleder meg veldig til å kunne dele det med min kjære. Tusen takk for svar,
EtMirakel Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Er jo vanlig rundt den tiden det nå men noen skjenner ikke før etter uke 20 og noen lenge før, jeg kjennte spark allerde i uke 14, men nå i uke 19 kjenner jeg lite igjen, hm...Morro og dele det med sin kjære, når di også kan kjenne det:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 til Etmirakel. Bekymrer du deg for at du ikke kjenner noe særlig nå? Jeg kjente også spark rundt 13-14 uker , er 17 nå og kjenner ingen ting. Trodde det bare skulle ta seg opp å bli mere jeg ikke mindre! Er jeg hysterisk hvis jeg ringer jordmor på mandag og spør om hun kan lytte etter hjertelyden tro? Kanskje dette er vanlig?
mamma`n til nurk Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har kjent spark i ca 2 uker, og sambo kjente først i går. Er i uke 19. Veldig koselig for oss begge at han og fikk kjenne barnet vårt:) Blir litt mer virkelig for han, selv om det bare kjennes ut som luftbobler som han sa:)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er nå i min 27. uke, og først i går kjente samboeren min spark... Han har prøvd ved flere ganger, men babyen slutter å sparke når han legger hånda si på magen.. Hehe.. Liten særing... Men nå er han i ekstase da, for han lå bare å holdt rundt med, og plutselig flyttet babyen hele magen.. Han spratt opp. Det var stas mente han..
kariuss Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 samboern min kjente første gang for bare en uke siden ca, når jeg var 24+2..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå