Gå til innhold

Når er det normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen kan kjenne barnet sparke, kjenne det røre seg? Jeg er nå 18 uker, og kjenner mye selv - selv om det er vanskelig å sette ord på det og helt tro hva man kjenner. Gleder meg veldig til å kunne dele det med min kjære.

Tusen takk for svar,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo vanlig rundt den tiden det nå;) men noen skjenner ikke før etter uke 20 og noen lenge før, jeg kjennte spark allerde i uke 14, men nå i uke 19 kjenner jeg lite igjen, hm...Morro og dele det med sin kjære, når di også kan kjenne det:)

Skrevet

til Etmirakel. Bekymrer du deg for at du ikke kjenner noe særlig nå? Jeg kjente også spark rundt 13-14 uker , er 17 nå og kjenner ingen ting. Trodde det bare skulle ta seg opp å bli mere jeg ikke mindre! Er jeg hysterisk hvis jeg ringer jordmor på mandag og spør om hun kan lytte etter hjertelyden tro?

Kanskje dette er vanlig?

Skrevet

Jeg har kjent spark i ca 2 uker, og sambo kjente først i går. Er i uke 19. Veldig koselig for oss begge at han og fikk kjenne barnet vårt:) Blir litt mer virkelig for han, selv om det bare kjennes ut som luftbobler som han sa:)

Skrevet

Jeg er nå i min 27. uke, og først i går kjente samboeren min spark... Han har prøvd ved flere ganger, men babyen slutter å sparke når han legger hånda si på magen.. Hehe.. Liten særing... Men nå er han i ekstase da, for han lå bare å holdt rundt med, og plutselig flyttet babyen hele magen.. Han spratt opp. Det var stas mente han..

Skrevet

samboern min kjente første gang for bare en uke siden ca, når jeg var 24+2..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...