EtMirakel Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg sitter og ler litt av meg selv dere:D jeg er så hysterisk mot kjøtt! all slags! tør ikke spise kjøtt får jeg synes alltid at det ser rosa/rått ut selvom det har stekt så lenge at det ser knusktørt ut egentlig! jeg ser rosa over alt! blir jeg bedt på middag og di serverer noe kjøtt, så sitter jeg bare og pirker i det og tør ikke spise, så da blir det bare poteter på meg dah! ikke spiser jeg noe serlig kjøtt pålegg til brød heller selvom ting som kok skinke osv skal være trygt så er det så vidt jeg tør og da blir jeg redd etterpå! er bare leverpostei jeg TØR! og spise og blir litt lei etterhvert må jeg si.. Andre folk rister på hode og kaller meg hysterisk, men jeg kan ikke noe får det, jeg klarer ikke og la vær!! off'a meg
ed123♂♂♂ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Har det akkurat som deg. Spiste fårikål som hadde kokt i 21/2 time, men følte fortsatt at kjøttet ikke var gjennomkokt. Når mannen min skal lage noe med kjøtt, får jeg helt panikk for at det skal være rester av kjøttsaft på kjøkkenhåndtak, kjøkkenbenk etc. Hater også å bli invitert på middag, da jeg også blir usikker på om kjøttet er godt nok stekt. Spiser heller ikke kjøttpålegg. Huff det er litt slitsomt, men tenker jeg må bare gjøre det som føles trygt for meg..
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke for å være slem, men du sier d eneste du tør å spise er leverpostei... I Storbritannia er leverpostei fy fy for gravide... Mens her i Norge er d jo veldig anbefalt... Merkelig at d er så stor forskjell, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå