*rbte* Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hun er bare tre uker, men nå siste uka ligger hun konstant til puppen.. går 1 time mellom hver mating, hele døgnet, på kveldene er det gjerne enda oftere.. Får ikke sovet mer en maks 1-2 timer pr natt og ikke noe på dagen.Hun finner liksom aldri roen, og maser stort sett hele tiden. Bynner å bli rimelig frustrert og oppgitt av amminga og uroligheten. Noen som kjenner seg igjen eller har tips til meg? Er dette en fase som vil gå seg til?? Håper på svar!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Har hun våte bleier? Hvis hun har det trenger du kanskje ikke amme så ofte. Prøv å strekk ut tiden litt. Bruker du smokk? Har du selv noen anelse på hvorfor hun er urolig? Gråter hun? Ser det ut som hun har vondt i magen? Raper hun nok? Er du urolig? Stresser du så stresser mest sansynlig baby også. De føste ukene kan være intense, men det blir bedre!
Lillegutt og jeg Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Tar hun flaske? I såfall ville jeg prøvd å pumpe, og la henne spise fra flaske - da får du en viss oversikt over hvor mye hun spiser hver gang, og hvor mye hun trenger for å bli mett. og som andre skriver, er bleiene våte (og fulle med avføring av og til) så får hun nok! Kanskje du har store variasjoner gjennom døgnet med tanke på hvor mye melk du har?! Jeg merker stor forskjell på dag og kveld, sønnen min på 3 mnd spiser av en pupp og blir fornøyd med det på dagen, men på kvelden (siste måltid før natt) så må han ha begge pupper for å bli mett... VI har jo generelt mer melk på dagen enn på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå