Gå til innhold

Bukplastikk

cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som har tatt dette...hvor mye koster det? Var dere da veldig overvektige?Har dere helt flat mage nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

dytter litt mer...

Skrevet

Fikk det dekket, gikk ned ca 10 kg, var 76 kg da jeg tok det, er sånn passe fornøyd men er veldig hoven enda, tok det på mandag som var! Regner med at jeg vil bli mer fornøyd når hevelsen går ned, magen er så og si flat men jeg synes de kunne tatt litt mer på sidene... ;o)

Skrevet

Hvis man må betale det selv vil det koste et sted mellom 30-35.000 ca, enda litt mer om du skal ha fettsuging (12.000 ca).

Jeg fikk det dekket, pga veldig stort fettforkle, pluss at jeg var veldig plaget med fukt og sår dannelse under og det igjen irriterte keisersnittet . Det ble også dekket av psykiske årsaker..

Man opererer ikke svært overvektige mennesker. De fleste klinikker godtar ikke en bmi over 27, men jeg ble godtatt med bmi på 28,3 så det vil være rom for individuell vurdering. Jeg måtte gå ned ca 19 kilo for å komme meg dit.

Magen min er så å si helt flat nå, eller ihvertfall så flat man kan regne med å få den siden jeg fortsatt er litt overvektig og er tross alt 39 år snart. Jeg er suuuuperfornøyd med resultatet og føler jeg fått et nytt liv.

Du kan se bilder av for og etter på hjemmesiden min under "bukplastikk"

www.swedishflower.piczo.com-

Skrevet

Jeg fikk det dekket. Hadde løshud og strekkmerker, pluss en del psykiske problemer ang. det.

Var ikke overvektig, hadde en BMI på litt under 21.

Har helt flat mage i dag (ca. fem uker siden operasjonen.)

Det koster vel et sted mellom 30.000 og 39.000 tror jeg, kommer litt an på.

Skrevet

cat 68:

Wow for en forskjell!

Den nye magen er jo kjempefin!

Skrevet

Ja jeg er så fornøyd. ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...