Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok det lang tid før dere fikk teken på knytingen eller gikk det med en gang?

Bruker dere de om vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GIKK BRA MED EN GANG. (UPS, capslock...) Tenkt å bruke det i vinter også ja.

Skrevet

Gikk ganske fort før jeg fikk det til ja.

Kommer helt sikkert til å bruke det i vinter også.

Skrevet

Nei det tok noen ganger med prøving før vi fikk det til. Nå som hun har blitt så stor og tung har vi gått over til vevd sjal, men bruker det om vinteren ja. Varmt og godt med to kropper intil hverandre.

Skrevet

Elastisk fikk jeg til med en gang.

 

 

Sjal + vinter = genialt! Kommer fram overalt - supert når det er mye snø og slaps ute.

 

 

Reint praktisk: Kledde snuppa i tynne ullklær (gjerne heldress) + lue og knyttet henne på meg, brukte en god og stor jakke som gikk rundt oss begge, så hadde jeg full kontroll på hvor varm/kald hun var + at gikk vi inn noen plass var det bare å ta av jakka så var vi passe kledd begge to - uten å måtte ta henne ut av sjalet igjen :-)

 

 

Har du problemer? Hva er det du sliter med i tilfelle??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...