*teresa* Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 tok det lang tid før dere fikk teken på knytingen eller gikk det med en gang? Bruker dere de om vinteren?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 GIKK BRA MED EN GANG. (UPS, capslock...) Tenkt å bruke det i vinter også ja.
Paddelora Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Gikk ganske fort før jeg fikk det til ja. Kommer helt sikkert til å bruke det i vinter også.
Bergene Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Nei det tok noen ganger med prøving før vi fikk det til. Nå som hun har blitt så stor og tung har vi gått over til vevd sjal, men bruker det om vinteren ja. Varmt og godt med to kropper intil hverandre.
Sjalabais Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Elastisk fikk jeg til med en gang. Sjal + vinter = genialt! Kommer fram overalt - supert når det er mye snø og slaps ute. Reint praktisk: Kledde snuppa i tynne ullklær (gjerne heldress) + lue og knyttet henne på meg, brukte en god og stor jakke som gikk rundt oss begge, så hadde jeg full kontroll på hvor varm/kald hun var + at gikk vi inn noen plass var det bare å ta av jakka så var vi passe kledd begge to - uten å måtte ta henne ut av sjalet igjen :-) Har du problemer? Hva er det du sliter med i tilfelle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå