Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting sånn egentlig! jeg ser at alle her inne som har magebilder eller andre steder har MYE større mage enn meg i uke 19:S di har jo nesten større mage enn meg i uke 12 jo! hva F! tenker jeg da! vokser gutten min liksom?? synes magen er flat som en pannekake nesten om morran, litt større utover dagen, men det er lite! jeg blir litt redd! har noen andre det sånn her inne, at magen ikke er så stor ennå i uke 19 og ikke synes under klær??

Han rører seg utrolig lite nå også, noen dager kjenner jeg ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. slik tenker jeg og. er uke 21+6 i dag. og har sett bilder av mager som er større en min i uke 8... er litt irriterende, men det kommer vel snart:)

Skrevet

er ikke no unormalt det, tok lang tid før jeg og fikk skikkelig mage liksom! og syns alle andre er mye større enn meg.. men plutselig får sikkert du også det, er jo ikke alle som får så stor mage, og tror du bare skal være glad til egentlig for blir nok veldig slitsomt etterhvert selv om det ikke er så lett å tenke på det nå. Men du er nok helt normal :) og bebisen din vokser nok som bare det..

Skrevet

Det er heeelt vanlig ja.. de fleste som får mage tidlig er jo gjerne fleregangsfødene, og da er jo livmoren mer strekkbar i begynnelsen og vokser derfor fortere :)

Jeg er førstegangs selv, og det begynte ikke synes ordentlig før i uke 20 ca.. Og fortsatt da kunne folk tro jeg bare hadde litt lubben mage, men nå i uke snart 27 så har den vokst veeeeeldig fram til nå!!

Skrevet

Hehe,akkurat det samme tenkte jeg her om dagen. Hva er det som er galt? Hvorfor er jeg ikke like stor? Vokser ikke fosteret?

Jeg er i min 18.uke.

Men når jeg tenker etter så er det faktisk mange som er mye lengre enn oss som ikke ser gravide ut eller har små mager

Så er nok like normalt med stor som liten.

Så er nok helt sikkert i sin skjønneste orden. Men forstår hva du mener altså;)

Skrevet

Takker for svar jenter! godt og høre at man ikke er alene!:)

Skrevet

jeg venter mitt andre barn, og magen min er ikke kjeeempestor, enda jeg er 22+2.. Fikk allikevel en gutt på 4,5 kg sist, og det ser ut til at hun her blir stor også, så hos meg fyller barnet rett og slett magen godt, jeg blir aldri sånn skikkelig gravid-diger jeg! Men det er utrolig praktisk når man er høygravid, og magen allikevel ikke er i veien hele tiden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...