Gå til innhold

Dere som har tatt bukplastikk, ta en titt her! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge gikk dere med korsett/panty? Jeg ble operert på mandag og ble anbefalt å gå i 6-8 uker. Sover ikke med det om nettene da, må jo puste litt innimellom, hehehe... ;o) Hvordan var dere forresten fornøyd med resultatet? Var dere hovne lenge? Er sånn passe fornøyd, synes godt de kunne tatt litt mer på sidene, men de har ikke fettsugd da, kun skåret bort overflødig hud. Så her sitter jeg som et lappeteppe med mine 51 sting fra hofte til hofte, hehe!!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruke bodyen minimum 6-8 uker døgnet rundt. Sluttet da jeg var 6 uker post op, pga at bodyne blitt så pass forstor at jeg ikke lenger hadde noen bruk for den. Har sytt in den litt , og bruker den fortsatt enkelte dager da jeg føler meg ekstra hoven. Hovenheten trur jeg man kan få slite med leeeeeeeeenge.

Jeg er kjempefornøyd med resutatet, ble det perfekt? nei men ifh til hvordan det var vil jeg aldrig bli misfornøyd igjen trur jeg. jeg ble fettsugs også, men uansett vil det jo ta minst 3 mnd kanskje lenger før man vil kunna se hvordan det endelige resultatet kan komme å bli.

Skrevet

Hmmm... Burde jeg ha ligget med den på natten også? Prøvde det en natt men sov nesten ikke hele natten og måtte ta den av kl fem om morgenen for jeg hadde så vondt i hele magen! Det er nok litt stramt for jeg har blitt helt blåsvart i hele "understellet", er det normalt? Det begynte egentlig på torsdag men har bare blitt verre og verre, nå ser jeg ikke ut! Tror nok det kommer av korsettet for det er en stripe med vanlig hudfarge der hvor jeg knepper det igjen mens det er utrolig hovent og blåsvart på sidene. Mannen var jeg redd jeg hadde fått kullbrann (eller hvordan det skrives) og ble visst litt bekymret for at alt skulle falle fra hverandre, hahaha!! :D Har dratt det litt lenger opp nå så får jeg se om det hjelper noe! ;)

Skrevet

*å opp igjen*

Skrevet

At man kan bli seendes ut som et fargekart etter en slik operasjon er jo ikke akkurat noe uvanlig da, og man kan bli temmelig blåsvart, grønn og gul lenge. Som regel kommer jo hovenheten snikende og blir liksom verre og verre innan det blir bedre. Husk på jeg er snart 8 uker postop, og jeg er fortsatt veldig hoven om kveldene. Dette med hvor lenge og når man skal bruke bodyen er det visst veldige forskjellig beskjeder om i mellom de forskjellige klinikkene, så gjør det de sa på din klinikk.

Hvis du er engstelig om det er noe som ikke er helt som det skal være hadde jeg ikke nølt å ta kontakt med klinikken. De ska ha fin oppfølging av pasientene og det er jo bedre å kontrollere om man er urolig en å la det gå. Er en så pass stor opearasjon at det er jo litt kjedelig om det blir komplikasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...