xxxo Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! dere har kanskje glemt meg nå? har ikke hatt internett på leeenge.. men nå har vi flyttet og kommet oss sånn passelig i orden i rørvik.. hvordan går det?
xxxo Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Heeeei! Husker deg selvfølgelig! Er ikke hver dag det kommer nye folk til Rørvik;) Hvor har dere flyttet? Vi har flyttet til Levanger, hvor jeg går på lærerhøgskolen og stortrives! Mini er i barnehage. Hvor gamle var det gutta dine var? studentmamman og ERLEND ******************************** Sv: studentmamman og ERLEND og Charlix NYTT 18:45 6.10.2007 hehe, det er kanskje ikke det. ble så svigers flytta ut så vi bor i huset på gården. jente på 2år og gutt på 9 mnd. hvor gammel er Erlend? Silje21, kråkebolla&nissegutt ******************************** Sv: studentmamman og ERLEND og Charlix NYTT 19:06 6.10.2007 Erlend er 18 mnd. Hvis mini er så liten vil jeg anbefale deg å dra på spedbarnstreff på kløvertunet (samlingsrommet i de hvite aldersboligene midt i gågata/ ved rørvik torg). Det bruker å være den første tirdagen i mnd, kl 11.30, men ring HS og hør. Og hvis du får velge HS selv, så be om å få Randi, ikke Kari. Kari er flink, men ganske "sur" og streng, og litt sånn "la han bare gråte, så forstår han nok..." Hvor ligger gården hen? studentmamman og ERLEND [svar på dette innlegget] **************************** Sv: studentmamman og ERLEND og Charlix NYTT 20:52 6.10.2007 tror vi har fått randi. litt lenger ut enn juvika, nesten borte ved brua. Silje21, kråkebolla&nissegutt
FrøkenSprøken Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Like ved brua mot Løvøya da? Flott at dere fikk Randi! Har du vært på småbarnstreff da? Bruker å være veldig koselig der, men nå er jo ingen av de damene jeg gikk sammen med med på de treffene lenger da...
xxxo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 ja, akkurat. nei har ikke vært, er i november neste gang tror jeg. planer for halloween dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå