Gå til innhold

Makan til hensynsløs tulling!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her dro vi innom mcdonald på vei hjem fra byen istad, og satt oss ute i finværet!

Så kom det 3, TRE!!!!! motorsyklister, alla harley-sykler, som skulle parkere RETT foran vogna til lillebror! Og en harley bråker ikke akkurat LITE! Og der sto den ene DUSTEN ved siden av vogna til lillebror og ga bånn gass mens han sto stille!! Så det omtrent buldra i bakken, og vogna ble da fylt av ymse eksos da, og lukta hang over oss som en eim etterpå!

AGG!!! hadde han ikke sett så jævla skummel ut, så skulle jeg sagt fra!

(og nei, det var IKKE en parkeringsplass, det var på fortauet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...