Kris. Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Lactulose.Skrev spørsmålet i mitt andre innlegg også. Er det mulig at hun bæsjer kun 15min. etter jeg ga henne det. Håper det var derfor hun fikk det ut elles tror jeg hun kommer til å bli rimelig våt i bleia i natt. Nå ligger henne å babler, godt vart det;)
Kris. Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 ingen som vet hvor fort det virker?
FrøkenSprøken Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Det tar nok litt lengre tid enn 15 min. Må jo komme seg ned til magen først;) Er ikke noen krise om bleien blir litt blaut i natt da. Men lactulose skal ikke brukes til små barn uten samråd fra lege.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Tror det står 1 1/2 time på flaska. Klyster virker etter 15 min. Så det var kanskje ikke det som gjorde at hun fikk bæsja nå...
Kris. Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 ikke så gøy om hun får diare da, snakket med legen på 6 måneders kontroll og hun sa jeg kunne gi det... da løsnet det kanskje av seg selv da. Får ikke håpe henne får luft smeter og diare nå,
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Men du,jeg er så nysgjerrig at jeg spør i denne tråden også jeg(håper du unnskylder det?). Hvordan har det seg at du har en datter på 6 måneder og er høygravid med nr 2(ks på onsdag)? Mener ikke å være frekk,ble bare nysgjerrig... Mvh
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 hun blir ikke våt i bleia i natt! Lactulose er ikke løsende på magen, men virker smørende på tarmen! Avføringa endrer ikke konsistens pga lactulosen, men den gjør at den sklir lettere ut! du trenger ikke bekymre deg:o)
Kris. Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 hehe , forsår du lurer. Får jo ikke endret nicket mitt, gi meg tips om du vet hvordan du får det til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå