Gå til innhold

Dattera mi på 17 mnd fikk melk i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 17 mnd er på hytta hos farmoren og farfaren sin i helga. Første gang jeg er bort fra henne en hel helg. Men det måtte bli sånn fordi jeg jobber nattevakter hele helga og sambo er bortreist.

Prata akkurat med farmora hennes nå. Hun hadde vært våken kl 2 og så etterpå kl 03:30, og da fikk hun melk (!). Og da hade hun sovet helt til 7:15. Hun er nattavvendt for over 1 år siden... Så jeg sa at det var dumt å gi henne melk midt på natta. Hun har ikke behov for det, når hun er så stor...

Hehe- de skulle ikke gjøre det i natt, da :) Må vel nesten regne med at rutinene går litt skjeis innimellom, men melk midt på natta a gitt! Men jeg er kjempetakknemmelig for at de vil passe henne, og skjønner at det ikke er så lett for dem heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...de mente det nok godt da. Ikke barebare å være bestemor når småtten våkner på natta. :o)

Skrevet

Ja, ikke sant...

Blir strengere regler, når hun kommer hjem igjen, vet jeg :)

Skrevet

Syns vel ikke det er noe å ta på vei for hvertfall :-)

Hva som skjer med barna når de er hos mormor bryr jeg meg fint lite om så lenge barna koser seg og har det fint :-)

Som for eks den gangen barna spurte om å få bade i sjøen ( de har egen strand), vannet holdt vel 17 grader og det var overskyet og noe surt.... Nei sa jeg... vent til i morgen da skinner sola!

Men joda, mormor sa det var heeeelt greit :P

Altså... noen fortrinn skal vel mormødre ha? Som å skjemme bort barna og gi de en positiv opplevelse av besøket :-)

Skrevet

Joda, jeg ser den :)

Har bare hatt endel "runder" tidligere pga nattevåk. Derfor jeg er litt sriks på det området.

Men jeg tar ikke på vei for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...