Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 hørte tidligere at skomgummi kan fororsake krybbedød... men ikke vet jeg. mitt første barn.
Ioren Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Kjøpte på IKEA, er vel skumgummi, tror jeg... Hmm.. Jeg regner med at ting man får kjøpt i norske butikker er trygge jeg.... Er vel de gassene som kan være igjen i gamle madrasser som er det folk har hatt mest fokus på såvidt jeg har fått med meg
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Springfjærmadrass fra Ikea til sprinkelseng med lammeskinn oppå. Tror de nye skumgummimadrassene er safe.
rossi30 Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har kjøpt fibermadrasser på baby comfort til både vugge og seng. De skal være allergitestet.....og trygge for babyen. Hadde en slik madrass til min forrige også.....men har kjøpt ny igjen nå.
Athina' Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg kjøpte en Sultan Blunda på Ikea, som er ruglete under slik at det blir lufting. Er 7 cm og kosta kr 149,-. Er greit nok til en liten knert det :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har en springfjær madrass som er kjøpt på Ikea til sønnen vår med en litt ruglete overmadrass jeg kjøpte på en butikk i Sverige, på Torp. Har ikke kjøpt noe til snuppa i magen ennå...
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 jeg og har kjøpt sultan blunda fra ikea. Det er ikke skumgummi i madrassen. Det het noe annet. Det er helt greit til en såpass liten kropp, så legger man heller mere penger i madrassen når barnet blir større.
Luna** Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har kjøpt Jensen Mini. Fiber tror jeg det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå