Gå til innhold

hvilken madrass bruker dere i sprinklesengen/sengen/kurven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte tidligere at skomgummi kan fororsake krybbedød... men ikke vet jeg. mitt første barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på IKEA, er vel skumgummi, tror jeg... Hmm.. Jeg regner med at ting man får kjøpt i norske butikker er trygge jeg....

Er vel de gassene som kan være igjen i gamle madrasser som er det folk har hatt mest fokus på såvidt jeg har fått med meg :)

Skrevet

Springfjærmadrass fra Ikea til sprinkelseng med lammeskinn oppå. Tror de nye skumgummimadrassene er safe.

Skrevet

Jeg har kjøpt fibermadrasser på baby comfort til både vugge og seng. De skal være allergitestet.....og trygge for babyen. Hadde en slik madrass til min forrige også.....men har kjøpt ny igjen nå.

Skrevet

Jeg kjøpte en Sultan Blunda på Ikea, som er ruglete under slik at det blir lufting. Er 7 cm og kosta kr 149,-. Er greit nok til en liten knert det :-)

Skrevet

Jeg har en springfjær madrass som er kjøpt på Ikea til sønnen vår med en litt ruglete overmadrass jeg kjøpte på en butikk i Sverige, på Torp.

Har ikke kjøpt noe til snuppa i magen ennå...

Skrevet

jeg og har kjøpt sultan blunda fra ikea. Det er ikke skumgummi i madrassen. Det het noe annet.

Det er helt greit til en såpass liten kropp, så legger man heller mere penger i madrassen når barnet blir større.

Skrevet

Jeg har kjøpt Jensen Mini. Fiber tror jeg det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...