Gå til innhold

Jeg virkelig fordommer de som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

påstår at barn ikke har ubehag av å kaste opp! Det er en del mennesker som påstår at barn ikke gjør noe av å kaste opp, og det er jeg helt imot. Jeg tror ikke det er aldersbestemt hva man syns om å kaste opp. Noen syns det er veldig fælt å kaste opp, mens andre syns ikke det. Og det er hvert enkelt menneske det kommer an på, og det har ikke noe med om man er liten eller stor å gjøre - mener jeg. Jeg fordømmer de voksne som ikke syns synd på barna sine når de kaster opp! Det der irriterer meg noe enormt at så mange voksne påstår at små barn ikke har det ubehagelig når de kaster opp. Ja, jeg går med på at gulping ikke er noen plage for babyer. Men gulping hos babyer er ikke det samme som å kaste opp ordentlig fordi man er syk. Gulping er nok ikke noe vondt for babyer, men ordentlig oppkast tror jeg er litt verre enn gulping.

Jeg kan ikke fordra voksne som undervurderer barns følelser. Jeg forrakter oppriktig de som påstår at ikke barn har det ubehagelig når de kaster opp! I mine øyne er de forferdelige mennesker! Jeg virkelig fordømmer alle som sier at barn ikke har det vondt når de kaster opp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vel som deg, at det å kaste opp er kipt enten man er 6 mnd eller 60 åt, men å si at jeg forakter og fordømmer dem, er litt å ta i, det sparer jeg til de som med viten og vilje skader sine medmennesker.

Skrevet

ærlig talt tror jeg du har et unormalt forhold til flyskrekk,epidural, oppkast og husking og bestemødre. hvorfor skriver du ikke innlegg som handler om andre ting?

har forresten aldri hørt noen si at barn ikke misliker å kaste opp. har forresten heller aldri hørt noen nekte en 15åring å huske, aldri hørt at barn aldri har flyskrekk osv osv...

hvem er det som forteller deg alle disse tingene? for den personen er nok ikke helt god...

Skrevet

Oj, gamle gode oppkastanonym! Har du gått fra anonym på krangle og hitinn, det er jo fantastisk!

Skrevet

Okei.....dette var et merkelig innlegg må jeg si....

Skrevet

Skjønner du hva jeg mener med oppkastanonym? Dette er et år gammelt, det finnes mange sånne...

Sv: HJEEELP...... 23:07 9.12.2006

Nå fikk jeg endelig bekreftelse på at det kan faktisk være ubehagelig for en 1-åring å kaste opp også. Før har jeg irritert meg noe skrekkelig over voksne mennesker som påstår at småbarn ikke gjør noe av å kaste opp. Endelig fikk jeg en bekreftelse på at det ikke nødvendigvis er sant. Å kaste opp ordentlig er sikkert ikke noe godt for de minste heller. Noe annet er babyer som gulper, det er nok ikke noe plagsomt for babyene. Fordi det skjer så ofte når de er veldig små. Men å være syk og kaste opp skikkelig, er nok ubehagelig selv for småbarn. Man skal ikke undervurdere barns følelser!

Anonym

Skrevet

Innlegg som dette fra nøffemor er daglig kost på bim, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri forstår noenting av dem. en eller annen person sitter og forteller nøffemor ting som er helt på viddene (som at barn ikke har flyskrekk, eller at barn ikke har noe imot å kaste opp) og hver gang blir hun like fortvilet og spør oss om det stemmer... Nøffemor, slutt å høre på denne personen...

forrestenl, du trenger ikke være anonym på krangle lenger, du har en såpass egen skrivestil at alle kjenner deg igjen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...