Gå til innhold

Har handlet vogn og bilsete i Sverige i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå fornøyd :)

Vi endte opp med Emmaljunga Egde Duo i fargen mørkegrønn og lime. Utrolig nydelig vogn! Har plassert den midt på stuegulvet slik at jeg kan studere den mest mulig :P

Handlet på Kattis Babyshop i Strømstad, og fikk TOPP service. Hvis noen vurderer å handle i Sverige, så anbefaler jeg virkelig det stedet.

Kjøpte bilsete også. Vi kjøpte med adapter, som gjør at jeg kan ta ut baggen på vogna og sette inn bilsetet på understellet. Kjempe praktisk hvis man skal i butikken o.l, for da slipper man å ta babyen ut av setet og over i vogna, og bytte igjen etterpå.

Og snille svigerforeldre som spanderte alt sammen!! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset!

ser mange handler i sverige. er d veldig mye å spare inn på d?

Skrevet

Gratulerer med ny vogn, og bilsete :) Så gøy med helt nytt! Vi kjøpte bilsete, og vogn i Sverige for 2 år siden :)

Sparte over 1000,- på bilsetet faktisk - og det er jo alltid kjekt :)

Tror den svenske krona, er nede i rundt 83,- nå, så da kan man spare litt ekstra på å ta turen til Sverige.

Skrevet

Vi sparte en god del, har ikke finregnet på det, men tipper 1000-2000 kr bare på vogna. Og da er det jo verdt turen :)

Skrevet

Hvor mye var pris forskjellen fra norge til sverige da? Skal di t selv i okt/nov...

Skrevet

Gratulerer:) Så på bildene dine, og gud hvor fine ultralyd bilder du fikk av babyen din! Man kan jo se omtrent hvordan h*n ser ut :P

Skrevet

Gratulerer med ny vogn og blisete!! Vi har også vært inne på tanken om å reise dit for å handle bilsete. Vognen har vi. Men du la ikke merke til om de hadde de nye Emmaljunga bilsetene der vel og hva de evt kostet?

Klem

Skrevet

Ja, vi fikk virkelig bra UL bilder. Var på Ahus i september.

Jeg kan ikke huske å ha sett Emmaljunga bilseter, men du kan gå inn på www.kattisbabyshop.se for å se der. Er iallefall utrolig bra service :) :)

Vi kjøpte sete i merket Britax, og den kunne tydeligvis kombineres med Emmaljunga vogner.

Har forresten lagt ut bilde av vogna på profilen min :)

Skrevet

Finns det noen nett side som man kan handle vogn på som er svensk?

Skrevet

Prøv www.babyproffsen.se.

Skrevet

Jeg tror ikke Kattis Babyshop har nettshop.

Det virket som om de var veldig opptatt av at vi skulle få se hvordan man skulle ta av baggen riktig, at vi gjorde alle funksjonene osv. riktig.

Skrevet

Gratulerer med gode kjøp! Jeg har også bestilt vogn fra Kattis, Emmaljunga Edge Duo i fargen Jungle, men den kommer ikke før i november. Har samme opplevelsen som deg ang. service, virkelig hjelpsomme, selv om vi kom løpende inn døra 5 min før stengetid :o)

Prisen var den samme som i Norge, men kursen gjør jo at en sparer en del likevel + vi fikk med matchende stelleveske.

Bilsete har vi bestilt på Happyland på Svinesund, MaxiCosi. Fikk telefon på fredag om det har kommet, så nå blir det harrytur snart ;o)

Vi er egentlig veldig fornøyd med både Kattis og Happyland.

Skrevet

he he-er vist helt grønn pådette jeg.-selvom jegble bitt av basillen m alle inlegg. men du.. hvordan ser jeg profilen din-da du hadde et så fint ultralyd bilde.. hørtes kos ut..

:o)

Skrevet

Du trykker på navnet mitt i dette innlegget. Det er uthevet i oransje.

På høyre siden inne på profilen min kan du gå inn på mitt album :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...