Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Er såå fornøyd Vi endte opp med Emmaljunga Egde Duo i fargen mørkegrønn og lime. Utrolig nydelig vogn! Har plassert den midt på stuegulvet slik at jeg kan studere den mest mulig Handlet på Kattis Babyshop i Strømstad, og fikk TOPP service. Hvis noen vurderer å handle i Sverige, så anbefaler jeg virkelig det stedet. Kjøpte bilsete også. Vi kjøpte med adapter, som gjør at jeg kan ta ut baggen på vogna og sette inn bilsetet på understellet. Kjempe praktisk hvis man skal i butikken o.l, for da slipper man å ta babyen ut av setet og over i vogna, og bytte igjen etterpå. Og snille svigerforeldre som spanderte alt sammen!! :)
bertablu Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 takk for tipset! ser mange handler i sverige. er d veldig mye å spare inn på d?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer med ny vogn, og bilsete Så gøy med helt nytt! Vi kjøpte bilsete, og vogn i Sverige for 2 år siden Sparte over 1000,- på bilsetet faktisk - og det er jo alltid kjekt Tror den svenske krona, er nede i rundt 83,- nå, så da kan man spare litt ekstra på å ta turen til Sverige.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Vi sparte en god del, har ikke finregnet på det, men tipper 1000-2000 kr bare på vogna. Og da er det jo verdt turen
mrss83 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hvor mye var pris forskjellen fra norge til sverige da? Skal di t selv i okt/nov...
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer:) Så på bildene dine, og gud hvor fine ultralyd bilder du fikk av babyen din! Man kan jo se omtrent hvordan h*n ser ut
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer med ny vogn og blisete!! Vi har også vært inne på tanken om å reise dit for å handle bilsete. Vognen har vi. Men du la ikke merke til om de hadde de nye Emmaljunga bilsetene der vel og hva de evt kostet? Klem
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, vi fikk virkelig bra UL bilder. Var på Ahus i september. Jeg kan ikke huske å ha sett Emmaljunga bilseter, men du kan gå inn på www.kattisbabyshop.se for å se der. Er iallefall utrolig bra service :) Vi kjøpte sete i merket Britax, og den kunne tydeligvis kombineres med Emmaljunga vogner. Har forresten lagt ut bilde av vogna på profilen min
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Finns det noen nett side som man kan handle vogn på som er svensk?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror ikke Kattis Babyshop har nettshop. Det virket som om de var veldig opptatt av at vi skulle få se hvordan man skulle ta av baggen riktig, at vi gjorde alle funksjonene osv. riktig.
Sjokoladebananer Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med gode kjøp! Jeg har også bestilt vogn fra Kattis, Emmaljunga Edge Duo i fargen Jungle, men den kommer ikke før i november. Har samme opplevelsen som deg ang. service, virkelig hjelpsomme, selv om vi kom løpende inn døra 5 min før stengetid ) Prisen var den samme som i Norge, men kursen gjør jo at en sparer en del likevel + vi fikk med matchende stelleveske. Bilsete har vi bestilt på Happyland på Svinesund, MaxiCosi. Fikk telefon på fredag om det har kommet, så nå blir det harrytur snart ;o) Vi er egentlig veldig fornøyd med både Kattis og Happyland.
milla-lilla Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 he he-er vist helt grønn pådette jeg.-selvom jegble bitt av basillen m alle inlegg. men du.. hvordan ser jeg profilen din-da du hadde et så fint ultralyd bilde.. hørtes kos ut.. )
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Du trykker på navnet mitt i dette innlegget. Det er uthevet i oransje. På høyre siden inne på profilen min kan du gå inn på mitt album
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå