Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Har aldri brukt tupperware før men for litt siden kjøpte jeg en sånn Chef-et-eller-annet. Håndmikser på en måte. Kan kutte salat, lage vafler, dressinger, smoothies osv i den. Tok den frem fra skapet da jeg skulle lage salat til middagen i dag, og jeg kan ikke si jeg ble imponert. De skryter av at den skal holde seg fast i benken osv pga gummilisten men den måtte tviholdes mens jeg sveivet. Lurer på om jeg kanskje bare er så lite husmoremne at jeg ikke kan bruke tupperware jeg. Alle skryter sånn av denne...
Nit@™ Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vil det si at man må ha et stor husmorpotensiale for å bli en fornøyd Tupperware bruker? ) Jeg har salatbollen derfra, og en slkkepott, men ellers har jeg ikke plaget dem mye nei. Men salatbollen funker den, hadde jeg ikke rota bort rista til å ha nedi den, for nå er den jo bare en vanlig bolle igjen! Finner vel igjen rista i enn eller annen lekekasse tenker jeg )
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hehehe, finner også ting som er mine i lekekassa til lilleputt. Smykker, vesker, sleiver osv osv. Bare synd den kosta 500,- Jeg synes i utgangspunktet det var så dyrt! Skjønner ikke hvorfor det merket er så mye bedre enn det jeg kjøper ellers alt oppbevaringsbokser..
Skravlemamman Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er heller ikke imponert...svinedyr plastikk spør du meg. Godt det er flere da, føler meg nesten som et brødhue jeg når alle prater om disse fantastiske greiene.....
Mamma2OO5 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har bare tupperware og kunne ikke tenkt meg noe annet! Men du må kjøpe de riktige produktene, de produserer myyye tull også -som alle andre ;o) hilsen en bevisst tupperware bruker he he
Katja Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er heller ikke Tupperware-fan Eneste jeg har blitt imponert over, er matboksene deres. De er romslige nok til yoghurt og frukt, og holder i vask etter vask. Men så har jeg ikke prøvd så mange av produktene heller, så jeg kan ikke si at det andre er dårlig, men dyrt, det er det.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har masse fra tupperware, og er kjempefornøyd! har bl.a. kniver, slikkepotter, småbokser, påleggsboks, salatbolle, steikespade, løk-kutter, tutekopp med silikonlokk, stor mugge med glass til... bruker det masse jeg!!!
Skravlemamman Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 ......................, men jeg har også mye bra og billig plastikk fra nille som funker like bra........tupperware er oppskrytt spør du meg...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Må reklamere litt for Tupperware sin bokåpner. Den er heilt super. Ingen skarpe kanter verken på lokk eller boks. Enkel å bruke, og laaaaang garanti. Mamma har kjøpt ein del leker der, som nå er 20 år gamle. Eine figuren mista nettopp hodet, og fekk ny figur gratis. Ungene elsker dei lekene...
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 ja jeg har også det.. men synes fortsatt enkelte ting fra tupperware er bedre i kvalitet, også er det jo livslang garanti på det om det skulle gå i stykker. så må ikke kjøpe nytt, får jo nytt....
1881 Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Har dere sett de nye juleproduktene fra tupperware? masse flott og eget kakesett med kakeboks, 4 fat, kopper etc til barn så det må jeg nok kjøpe til tantetutta og gi i julepresang! Syns det aller meste fra tupperware er av riktig så god kvalitet og går det i stykker med mindre man har ødelagt det med vilje så mottar man jo nytt produkt!
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Tupperware er vel ikke det det en gang var i og med at vi har så mange alternativer nå til dags. HAr en del tupperware jeg også, og er vel ikke overstadig imponert. Synes i grunnen man betaler litt mye for merket. Skal jeg skryte av noe er det boksåpneren og bakebollen (fordi den er så stor og rommer en stor gjærdeig)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Eg har masse tupperware og brukar det stadig vekk. Men så forhandlar eg tupperware da så eg kan jo ikkje sei noko anna.....hehe Er enig med ei over her om at det er viktig å velge rett produkt til rett bruk. Er ikkje alt eg er like begeistra over heller men det eg ikkje likar er det andre som likar, det eg likar likar ikkje andre. Den Quick chefen det var snakk om over her er super å lage dip i!! ta to små el ein stor raud lauk og hakk den først, ha så i ein boks med cream fresh og ein boks med philladelfia med urter og kvitlauk, bland det før du smakar til med litt salt og pepper. Det er knall godt!!! Og er det nokon i Telemark her som kunne ønske seg ein demo så er det bare å sende meg ein pm så skal me få til det!! Da kan eg vise deg korleis du skal bruke den tupperwaren du allerede har i skapet ditt!!
prekæs Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Før jeg bruker tusenvis av kroner på plast til å putte i skapet, kjøper jeg mye heller noe fint til huset. Og mine ikea og andre billige platdingser fungerer perfekt...selv etter mange år. Tupperware er for kjerringer;)
prekæs Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 Forøvrig skeptisk til alt som selges uten konkurranse.( Tenker på noen svindyre kjeler...)
bee* Skrevet 6. oktober 2007 #16 Skrevet 6. oktober 2007 hehe jeg er ikke så plaga med å ikke få åpna bøker da..
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #17 Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke kjøpt en tupperware ting før, men syns noe av produktene er ganske fine, og kan godt tenke meg å prøve å kjøpe det engang. Men det jeg likte mest var også matboksene deres. Ganske smarte.
Kosel Skrevet 6. oktober 2007 #18 Skrevet 6. oktober 2007 Noen av produktene er kjempe fine og praktiske og er veldig fornøyd med de! - Men har ikke bare tupperware i skapene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå